حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ SE نسل ۲ رسما معرفی شد: تشخیص تصادف و نمایشگر بزرگتر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

در ابتدای نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ می‌بینیم که یک رونمایی بزرگ برای خانواده اپل واچ صورت می‌گیرد. رونمایی از ۳ سری اپل واچ که شامل اپل واچ ۸، اپل واچ اس ای ۲ و اپل واچ اولترا می‌شود، یکی از پر تعدادترین رونمایی‌های اپل در بخش گجت‌های هوشمند است. بیاید در این مطلب با اپل واچ SE نسل ۲ آشنا شویم که  تشخیص تصادف و نمایشگر بزرگتر را ارایه می کند.

اپل واچ SE نسل ۲

اپل واچ SE جدید همان پسوند کاملا قابل شناسایی اپل برای محصولات اقتصادی‌اش را دارد. نسل دوم Apple Watch SE با ۲ پیشرفت بزرگ ارایه می شود که قطعا برای کاربران جذاب خواهد بود.

اپل واچ SE نسل ۲

اپل واچ SE نسل ۲

با نمایشگر بزرگتر آغاز می‌کنیم. جایی که با کم شدن حاشیه نمایشگر، به ادعای اپل حالا شما ۳۰ درصد نمایشگر بزرگتری دارد. این نسبت به اپل واچ سری ۳ که تقریبا همان اپل واچ SE نسل قبل است، محاسبه می شود.

مشخصا نمایشگر بزرگتر همیشه جذاب است، آن هم روی یک ساعت هوشمند که عموما نمایشگر کوچکی دارد.

اپل واچ SE جدید از ویژگی جدید تشخیص تصادف اعلام شده در سری 8 پشتیبانی می کند و تا 20 درصد سریعتر از قبل خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای حسگرهای حرکتی مشابه سری 8 بوده و دارای همان تراشه S8 است.

قیمت کمتر نسبت به نسل قبلی

قیمت اپل واچ اس ای ۲

قیمت اپل واچ اس ای ۲

ساعت هوشمند اقتصادی Apple Watch SE 2 نسبت به نسل قبلی خود کاهش قیمت دارد که از 249 دلار برای مدل GPS و 299 دلار برای مدل سلولار شروع می شود. قیمت اولیه SE به ترتیب 279 و 329 دلار بود. شما می توانید اپل واچ SE را امروز سفارش دهید و در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در دسترس خواهد بود.

نسخه سلولار SE برای والدینی که به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با کودکان مدرسه‌ای خود و آن هم بدون نیاز به آیفون هستند، جذاب خواهد بود. اپل اعلام کرد که SE جدید با ویژگی Family Setup اپل که با SE معرفی شد، کار خواهد کرد.

این به شما امکان می‌دهد یک Apple Watch SE را با استفاده از آیفون والدین یا مراقب خود تنظیم کنید. اما پس از آن، دستگاه می تواند به طور مستقل عمل کند. این ویژگی در اپل واچ سری 3 ارزان‌تر وجود نداشت.

اپل واچ SE از زمان عرضه خود که دو سال پیش بود، گزینه خوبی برای کسانی بوده است که به دنبال گجت پوشیدنی مقرون به صرفه تری برای جفت شدن با آیفون خود هستند. با این حال شما ویژگی‌های سطح بالاتری را که در مدل‌های پریمیوم یافت می‌شود، مانند سنسور ضربان قلب الکتریکی، سنسور SpO2 و نمایشگر همیشه روشن را نخواهید داشت.

اما بسیاری از ویژگی های مفید مانند صفحه نمایش OLED رتینا، سنسور نوری ضربان قلب، تشخیص سقوط، SOS اضطراری و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر را خواهید داشت.

نظر شما درباره اپل واچ اس ای ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)