حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری 8 با سنسور دمای بدن و تشخیص تصادف خودرو رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، ساعت هوشمند

پس از ماه‌ها شایعه، اپل بالاخره از نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ سری 8 به‌عنوان جانشین اپل واچ سری 7 سال گذشته رونمایی کرد. سری 8 از قابلیت‌های جدید مبتنی‌بر سلامت و تناسب‌اندام شامل سنسور جدید تشخیص دمای بدن و همچنین تشخیص تصادف خودرو بهره می‌برد.

اپل واچ سری 8

شایعات به بازطراحی قابل‌توجه اپل واچ اشاره داشتند. بااین‌حال، برای سال 2022، اپل طراحی سری 7 را بار دیگر تکرار است. بدین‌ترتیب، اپل واچ سری 8 جدید دارای اندازه نمایشگر مشابه با مدل قبلی خود است. با اندازه قاب 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر، این ساعت هوشمند همچنین قابلیت نمایشگر همیشه روشن سری 7 را نیز ارائه می‌دهد.

بااین‌حال، سری 8 دارای یک سنسور دمای بدن کاملاً جدید با تمرکز بر سلامت زنان است. این شرکت می‌گوید که ساعت جدید می‌تواند تغییرات دما را تا 0.1 درجه سانتی‌گراد ردیابی کند و هر پنج ثانیه دمای شما را بررسی می‌کند و ازطریق اپلیکیشن Health به کاربر هشدار می‌دهد. این شرکت می‌گوید که ردیابی دمای بدن در طول شب می‌تواند به زنان بینشی در مورد چرخه تخمک‌گذاری‌تان بدهد که می‌تواند از آن برای بهبود ویژگی ردیابی چرخه ساعت برای کسانی که قاعدگی دارند، استفاده کند.

سنسور دمای بدن سری ۸

سنسور دمای بدن سری ۸

سری 8 ساعت هوشمند اپل از سیستم‌عامل جدید watchOS 9 بهره خواهد برد. ارائه Watch Faces جدید، یک برنامه تمرینی اصلاح‌شده و یک برنامه جدید مدیریت دارو، از دیگر ویژگی‌های برجسته نرم‌افزاری این ساعت هستند.

به‌گفته‌ی اپل، حسگر جدید به سنسور استاندارد ضربان قلب و ECG می‌پیوندد تا مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌های سلامتی را به کاربران ارائه دهد. سری 8 دارای قابلیت جدید تشخیص تصادف خودرو است که می‌تواند شما را به‌طور خودکار با خدمات اضطراری متصل کند، موقعیت مکانی را ارائه دهد و درصورت تصادف شدید خودرو، به مخاطبین اضطراری اطلاع دهد. برای فعال‌کردن این حالت، سری 8 دارای یک ژیروسکوپ 3 محوره جدید و شتاب‌سنج با نیروی g بالا است که حداکثر 256G را اندازه‌گیری می‌کند و 4 برابر سریع‌تر (3000 بار در ثانیه) نمونه‌برداری می‌کند.

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8

سری 8 شامل پیشرفت‌های عمده جدیدی در عمر باتری می‌باشد و اپل قول داده است که باتری 18 ساعت از روز را مانند مدل‌های قبلی دوام بیاورد. برای کمک به افزایش عمر باتری، سری 4 و نسخه‌های جدیدتر دارای یک حالت کم‌مصرف جدید هستند که برخی از عملکردها را محدود می‌کند، مانند نمایشگر همیشه روشن و تشخیص تمرین. با فعال‌کردن حالت کم‌مصرف، کاربران می‌توانند عمر باتری اپل واچ را تا 36 ساعت افزایش دهند.

اپل واچ سری 8 رقبای زیادی دارد. فیت‌بیت اخیراً سری ساعت‌های هوشمند خود را با Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 معرفی کرده است که طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند. آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند گارمین نیز تحسین بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. درحالی‌که پیکسل واچ آینده و ساعت‌های گلکسی سامسونگ واقعاً برای مچ دست کاربران آیفون با اپل واچ رقابت نمی‌کنند، همیشه جالب است که ببینیم چگونه پوشیدنی‌های اپل با پرچمداران اندرویدی رقابت می‌کنند.

اپل واچ سری 8 امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است و در روز جمعه، 16 سپتامبر عرضه می‌شود. قیمت سری 8 از 399 دلار برای مدل GPS و 499 دلار برای مدل سلولار شروع می‌شود. این ساعت همچنین در رنگ‌های Midnight ،Starlight ،Silver و Product (قرمز) موجود است. برای مدل فولاد ضدزنگ، سری 8 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و گرافیت در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون اپل واچ سری 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی