حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ اولترا با نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه مقاوم‌تر برای ورزشکاران و کاوشگران رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، ساعت هوشمند

اپل در رویداد “Far Out” امروز خود، از پیشرفته‌ترین مدل ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ اولترا به‌همراه انبوهی از قابلیت‌های جدید رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید با تمرکز بر تناسب‌اندام برای ورزشکاران و کاوشگران همراه شده است که دارای طراحی کاملاً جدید، نمایشگر تخت بزرگ 49 میلی‌متری، یک دکمه اضافی Action قابل‌برنامه‌ریزی و اتصال سلولار به‌صورت استاندارد است.

اپل واچ اولترا

قاب تیتانیومی 49 میلی‌متری دارای درخشان‌ترین نمایشگری (2000 نیت و تا دو برابر روشن‌تر از مدل‌های عادی) می‌باشد که اپل واچ تاکنون در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرده است. همچنین یک تاج دیجیتال بزرگ‌تر برای این ساعت درنظر گرفته شده که مقاوم‌تر و توانمندتر است. عمر باتری این ساعت 36 ساعت بوده و با تنظیم جدید بهینه‌سازی باتری کم‌مصرف که اواخر پاییز امسال عرضه می‌شود، می‌تواند تا 60 ساعت عمر باتری داشته باشد. اپل ادعا می‌کند که اپل واچ اولترا عمر باتری کافی برای اکثر کاربران دارد تا بتوانند یک ماراتن سه‌گانه طولانی را انجام دهند که شامل شنای 2.4 مایلی، دوچرخه‌سواری 112 مایلی و ماراتن کامل در 26.2 مایلی است.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا

دکمه اکشن جدید در رنگ نارنجی با کنتراست بالا را می‌توان برای دسترسی فوری به ویژگی‌های مختلف ازجمله تمرینات، نقاط راه قطب‌نما، بک ترک و موارد دیگر سفارشی کرد. به‌عنوان‌مثال، با فشردن این دکمه می‌توان فوراً تمرینات خود را آغاز کرد و کاربران را به بازه بعدی تمرین سفارشی یا مرحله بعدی تمرین چند ورزشی منتقل می‌کند. همچنین می‌توان از آن برای علامت‌گذاری بخش‌ها استفاده کرد که تجربه جدید دویدن مسیر را تکمیل کرده و به‌طور خودکار تخمین‌های سرعت و مسافت نهایی را برای دوندگان در یک مسیر فراهم می‌کند.

 اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا همچنین دارای سه میکروفون داخلی برای بهبود کیفیت صدا در تماس‌های صوتی و الگوریتم‌های پیشرفته کاهش نویز باد برای ارائه صدای واضح‌تر و قابل‌درک برای تماس‌ها است. یک حالت تاریک جدید، صفحه ساعت Wayfinder با قطب‌نما داخلی و فضایی برای نمایش حداکثر هشت حالت ساعت وجود دارد. این ساعت همچنین دارای یک عمق‌سنج داخلی و یک GPS جدید با فرکانس دوگانه با الگوریتم‌های موقعیت سفارشی برای دریافت سیگنال‌های GPS در مکان‌های صعب‌العبور است.

حالت تاریک اولترا

حالت تاریک اولترا

مدل اولترا همچنین از آژیر با قدرت صدای تا 86 دسی‌بل برای هشدار به دیگران در مورد مکان از فاصله 180 متری بهره می‌برد. درجه‌بندی مقاومت در برابر آب اکنون تا سطح WR100 با ویژگی‌های جدید برای نشان‌دادن زمان زیر آب، عمق و موارد دیگر شامل شیرجه‌های 40 متری پشتیبانی می‌شوند.

اپل واچ اولترا از سه حالت مختلف بهره می‌برد:

Alpine Loop گروه جدیدی است که به‌طورخاص برای کاوشگران ساخته شده است.
Ocean band یک گزینه جدید است که برای ورزش‌های آبی با سرعت بالا ساخته شده است.
Trail Loop برای ورزشکاران استقامتی با افزایش کشش ساخته شده است.

اپل واچ اولترا همچنین دارای ویژگی‌های جدید سری 8 ازجمله حالت کم‌مصرف جدید برای عمر باتری تا 36 ساعت، سنسور دمای بدن، ردیابی چرخه پیشرفته، رومینگ بین‌المللی در مدل‌های تلفن همراه و تشخیص تصادف خودرو است. آخرین watchOS 9 همچنین معیارهای پیشرفته دویدن را برای اندازه‌گیری عملکرد، مانند طول گام، زمان تماس با زمین، نوسان عمودی، و قدرت دویدن به ارمغان می‌آورد، درحالی‌که نمای‌های تمرینی جدید، مانند Segments، Splits و Elevation، معیارهای مهمی را ارائه می‌کنند که می‌تواند طول بکشد. مزیت نمایشگر بزرگ‌تر در Ultra با نمایش همزمان حداکثر شش معیار.

 Apple Watch Ultra

Apple Watch Ultra

جف ویلیامز، مدیر ارشد اپل، پیرامون مدل جدید Apple Watch Ultra بیان می‌کند:

«با الهام از کاوشگران و ورزشکاران از سرتاسر جهان، ما یک دسته کاملاً جدید از اپل واچ ایجاد کردیم که برای محیط‌های جدید و شدید طراحی شده است. این مدل همچنین ناهموارترین و توانمندترین ساعت اپل است. اپل واچ اولترا ابزاری همه‌کاره است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ماجراجویی، استقامت و اکتشاف، مرزهای خود را پشت سر بگذارند.»

اپل همچنین بندهای مختلفی را با هدف کوهنوردان، غواصان و دوندگان به‌ترتیب با یک نوار حلقه آلپاین، نوار اقیانوس و یک حلقه تریل بسیار نازک ارائه می‌دهد.

قیمت اپل واچ اولترا از 799 دلار شروع می‌شود. پیش‌سفارش‌ این مدل از امروز آغاز شده و یک هفته بعد در 23 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون مدل مقاوم‌تر و بزرگ‌تر اپل واچ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی