حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل کاهش سلامت باتری سری آیفون ۱۴ کاربران را آزار می‌دهد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

با وجود آنکه کمتر از یک سال از ورود سری آیفون ۱۴ به بازار می‌گذرد، اما برخی کاربران، از مشکل کاهش سلامت باتری این تلفن های هوشمند ناراضی هستند. تعداد زیادی از کاربران سری iPhone 14 متوجه شدند که سلامت باتری گوشی‌ هایشان، سریع تر از نسل های قبل کاهش پیدا می‌کند. در برخی از موارد، سلامت باتری تا ۱۰ درصد کاهش یافته است. این موضوع نگران کننده به نظر می‌رسد. زیرا نشان می‌دهد که احتمالا باتری سری iPhone 14 به اندازه نسل های قبلی دوام نخواهد آورد.

به نظر می‌رسد که سلامت باتری سری آیفون ۱۴ زودتر از نسل های قبل کاهش می‌یابد

وب‌سایت CreativeBloq ابتدا گزارش داد که بسیاری از کاربران سری آیفون ۱۴ در شبکه های اجتماعی از مشکل کاهش سلامت باتری گوشی خود شکایت می‌کنند. سام کوهل از اپل تراک گفت که سلامت باتری آیفون ۱۴ پرو او اکنون در کمتر از یک سال به ۹۰ درصد رسیده است. وی این موضوع را «غیرقابل قبول» توصیف کرده است. یک کاربر دیگر به نام Andrew Clare ادعا می‌کند که iPhone 14 Pro او در مدت حدود ۱ سال، ده درصد از سلامت باتری خود را از دست داده است. آیفون قدیمی دو ساله او تنها ۱۵ درصد از ظرفیت باتری خود را از دست داده است‌. ریپلای پست‌های سم و اندرو کلر داستان مشابهی را روایت می‌کنند.

بسیاری از کاربران سری آیفون ۱۴ از مشکل کاهش سلامت باتری گوشی خود ناراضی هستند. به نظر می‌رسد که آیفون های قدیمی در این بخش، عملکرد بهتری داشتند. توضیح روشنی برای اینکه چرا کاربران سری iPhone 14 با کاهش سریع میزان سلامت باتری مواجه می‌شوند، وجود ندارد. این موضوع می‌تواند به دلیل الگوی استفاده یک فرد باشد زیرا برخی از کاربران با دقت بیشتری از دستگاه خود استفاده می‌کنند. یکی دیگر از دلایل، ممکن است شرایط آب و هوایی باشد. بسیاری از کشور ها، تابستان های گرمی را تجربه می‌کنند. با این وجود اما، همه کاربران سری آیفون ۱۴ با این مشکل مواجه نیستند. برخی کاربران حتی معتقدند که باتری آیفون ۱۴ آنان، سلامت خود را بهتر از نسل قبل حفظ می‌کند.

مشکل سخت افزاری آیفون ۱۴ باعث ریبوت شدن مکرر این گوشی می‌شود

مطابق با گزارش Gizmochina، به طور کلی، این اولین باری نیست که گزارشاتی درباره مشکل باتری سری iPhone 14 منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که تعداد مشتریان ناراضی در حال افزایش است. اپل هنوز در این مورد، اظهار نظر نکرده است. انتظار می‌رود که در ماه آینده میلادی، گوشی های سری iPhone 15 معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ آیا تاکنون مشکل مشابهی را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی