حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X40 GT احتمالا در هفته های آینده معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

دو هفته پیش بود که Honor X40 5G معرفی شد. هم اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی جدید سری X40 است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند، آنر X40 GT نام داشته و در هفته های آینده معرفی خواهد شد.

آنر X40 GT از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار خواهد بود

طبق آخرین گزارش، آنر در هفته های آینده گوشی هوشمند جدید X40GT را در کشور چین معرفی خواهد کرد. پسوند GT در اسم این دستگاه نشان می‌دهد که آنر تمرکز خاصی بر روی قدرت پردازشی آن داشته است. گزارش جدید اطلاعات زیادی را درباره میان رده آینده آنر فاش نمی‌کند.  اما گزارش های قبلی اگر قابل اعتماد باشند؛ ادعا می‌کردند که این تلفن هوشمند با شماره مدل ADT-AN00 در وب‌سایت گواهینامه 3C چین دیده شده است. احتمالا Honor X40 GT نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Snapdragon 6 Gen 1 تأمین خواهد کرد. باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه خواهند بود.

Honor X40 5G

امروزه حتی گوشی های میان رده و مقرون به صرفه نیز به سراغ نرخ های نوسازی بالا تر از ۶۰ هرتز رفته اند. بنابراین انتظار داریم که صفحه نمایش ایکس ۴۰ جی تی نیز از رفرش ریت بالایی برخوردار باشد. باید منتظر اعلام رسمی شرکت یا تیزرهای پیش از عرضه باشیم تا مطمئن شویم که این تلفن هوشمند آینده آنر، چه ویژگی هایی خواهد داشت. با توجه به نامگذاری این دستگاه، انتظار داریم که یک X40 GT یک گوشی سطح بالا تر از میان رده های رایج باشد. اما باید توجه داشته باشید که این اطلاعات موجود در حال حاضر فقط حدس و گمان است.

مطابق با گزارش Gizmochina، گوشی هوشمند Honor X40 که چند هفته پیش معرفی شد، دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز مانند بسیاری دیگر از میان رده ها درون یک پانچ هول قرار گرفته بود. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است. و در زیر قاب پشتی یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری قرار گرفته است. در نهایت لازم به ذکر است که Honor X40 از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Honor X40i با Dimensity 700 و قیمت پایه 238 دلار معرفی شد

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی