حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو گوگل از حداقل تغییرات نسبت‌به مدل نسل قبل حکایت دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

پرچمداران جدید سری Pixel 7 گوگل پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی سرانجام به‌صورت رسمی معرفی شدند. این دستگاه‌ها از طراحی ظاهری آشنا بهره می‌برند ولی سؤال اینجاست که آیا طراحی اجزای داخلی این گوشی‌ها نیز با مدل پیشین خود یکسان است؟ کانال یوتیوبری PBKreviews به‌تازگی ویدیوی کالبدشکافی پیکسل 7 پرو را منتشر کرده است که حداقل تغییرات داخلی این گوشی با مدل پیکسل 6 پرو سال گذشته را نشان می‌دهد.

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو گوگل

این فرآیند با برداشتن شیار سیم‌کارت و اعمال گرما در کناره‌های نمایشگر برای شل شدن چسب آن شروع می‌شود. پس از جدا کردن صفحه‌نمایش، به براکت فلزی می‌رسیم که اجزای داخلی را می‌پوشاند. هنگامی که صفحه‌نمایش جدا شده و پوشش آن نیز جدا می‌شود، درنهایت باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی را می‌بینیم که توسط چسب فراوان در جای خود نگه داشته شده است و همچنین شاهد دو زبانه کششی منظم هستیم.

 

 

همچنین دراینجا حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را می‌بینیم، اما نمی‌توانیم تنها بر اساس ظاهر بصری آن تصمیم بگیریم که آیا این سنسور از موارد استفاده‌شده در سری پیکسل 6 بهتر است یا خیر؛ اگرچه کابل انعطاف‌پذیر متفاوت‌تر از Pixel 6a و 6 Pro به‌نظر می‌رسد.

درهمین‌حال، بریدگی سنسور مجاورت مجدداً کمی تغییر یافته است و نسبت به پیکسل 6 پرو سال گذشته بیشتر در سمت راست دوربین جلو قرار دارد.

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو گوگل

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو گوگل

در ادامه، موتور ویبره به قسمت زیرین قاب میانی وصل شده است، درحالی‌که هنگام کالبدشکافی با استفاده از زبانه‌های کشش متصل‌شده برای جدا کردن باتری و تبدیل به الکل ایزوپروپیل مشکلاتی داشت.

صفحه اصلی با یک ورقه بزرگ از فیلم گرافیت پوشانده شده است تا به خنک شدن دستگاه کمک کند. برداشتن چند کانکتور و پیچ مجموعه دوربین را نشان می‌دهد که دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و لنز تله‌فوتو به‌روزشده با سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر را در خود جای داده است.

چند قدم بعد، نگاهی به دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار خواهیم داشت. به‌نظر می رسد درگاه شارژ USB-C به برد اصلی لحیم شده است که تعمیرات آن را بسیار دشوار می‌کند. همچنین شیشه پشتی به قاب چسبانده شده است که یکی دیگر از اجزای سخت تعمیر است.

امیدواریم گوگل یک “راهنمای تعمیر پیکسل” را برای 7 و 7 Pro منتشر کند، همان‌طور که این کار را در ماع ژوئیه با 6a انجام داد. در آخر، Pixel 7 Pro امتیاز تعمیرپذیری 5.5/10 را کسب می‌کند که تقریباً متوسط ​​​​است.

نظر شما پیرامون کالبدشکافی پیکسل 7 پرو گوگل وترتیب قرارگیری اجزای داخلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی