حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Photo Unblur پیکسل 7 گوگل تصاویر تار شما را واضح می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

گوگل در کنفرانس خبری امروز خود، علاوه‌بر معرفی گوشی‌های پرچمدار سری Pixel 7 با مشخصات برجسته، از یک ویژگی جدید برای Google Photos با نام Photo Unblur رونمایی کرد که همان‌طور که از نام آن پیداست، این قابلیت به شما امکان می‌دهد تاری تصاویر خود را در پیکسل 7 برطرف کنید؛ حتی اگر آن تصاویر را از قبل ثبت کرده باشید.

ویژگی Photo Unblur پیکسل 7 گوگل

در واقع در دو حالت می‌توانید از ویژگی جدید Photo Unblur استفاده کنید. اول، اگر از دوربین Pixel 7 یا Pixel 7 Pro استفاده می‌کنید، گوشی‌ها داده‌های دوربین اصلی و فوق‌عریض را با الگوریتم یادگیری ماشین جفت می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که تصاویر تا حد امکان واضح به‌نظر می‌رسند، حتی اگر درحال حرکت سریع باشید که معمولاً باعث تار شدن تصاویر می‌شود.

اما حتی اگر با یک عکس یا دوربین دیگر تصاویر خود را ثبت کرده باشید، می‌توانید از ویژگی جدید Photo Unblur در برنامه Google Photos برای حذف تاری تصاویر استفاده کنید. این رویکرد کاملاً وابسته به AI گوشی‌های جدید گوگل بوده و از قدرت پردازنده جدید Tensor G2 استفاده می‌کند. گوگل می‌گوید Photo Unblur منحصر به خانواده Pixel 7 است، بنابراین به‌نظر نمی‌رسد که این قابلیت برای گوشی‌های قدیمی پیکسل ارائه شود.

ویژگی Photo Unblur پیکسل 7 گوگل

ویژگی Photo Unblur پیکسل 7 گوگل

جالب اینجاست که دوربین جدید در پیکسل 7 و Pixel 7 Pro همچنین می‌تواند یک اثر تاری برای ویدیو به نام Blur Cinematic ایجاد کند. این به شما امکان می‌دهد ویدیوهای خود را با اثر عمق سینمایی ضبط کنید.

این مورد فقط یکی از پیشرفت‌های دوربین است که گوگل در رویداد امروز خود معرفی کرد. این شرکت همچنان به بهبود دوربین‌های خود برای تشخیص رنگ پوست ادامه داده است تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند به همان اندازه که برای افراد سفید پوست کار می‌کند، رنگ‌های تیره‌تر را نیز ثبت کند. این شرکت همچنین قابلیت‌های بزرگنمایی را در پیکسل‌های خود بهبود بخشیده است و در Pixel 7 Pro، اکنون شاهد زوم 30 برابر و همچنین عکاسی ماکرو با استفاده از سنسور جدید فوق‌عریض با فوکوس خودکار هستیم.

نظر شما درباره ویژگی Photo Unblur پیکسل 7 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دستشون درد نکنه 🙂

این قابلیت های گوگل معمولا خیلی خوب کار می کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی