حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X5 5G در راه است + مشخصات احتمالی فاش شده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

سری Poco X برای گیمر ها طراحی شده است. با خرید این سری از گوشی های هوشمند پوکو، یک تراشه قدرتمند را در کنار مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار خواهید داشت. برای مثال پوکو X3 Pro علیرغم قیمت اقتصادی، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار بود. هم اکنون گفته می‌شود که پوکو X5 5G در راه است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت.

پوکو X5 5G کاربران گیمینگ

متاسفانه جانشین پوکو X3 Pro، یعنی Poco X4 Pro در بخش عملکرد بهبود خوبی را تجربه نکرد. در این دستگاه، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ جایگزین اسنپدراگون ۸۶۰ شد. تراشه مذکور عملکرد ضعیف تری نسبت به SD 860 داشته؛ و به همین دلیل بسیاری از کاربران علاقه ای به خرید پوکو ایکس ۴ پرو ندارند. و در حال دور شدن از برند پوکو هستند. این کمپانی در حال توسعه گوشی جدیدی از سری X است.

پوکو ایکس ۵ در میان داده های IMEI

همان‌طور که اشاره شد، POCO X4 Pro 5G توجه کاربران را به خود جلب نکرد. از نظر کارایی، این دستگاه دارای کاستی هایی بود؛ و در مقایسه با POCO X3 Pro، عملکرد ضعیف تری داشت. به دلیل همین عملکرد ضعیف تراشه است، که بسیاری از کاربران علاقه ای به خرید Poco X4 نداشتند. این بار اما پوکو در حال توسعه یک تلفن هوشمند جدید است. طبیعتاً نسل جدید گوشی هوشمند پوکو ایکس مشخصات متفاوتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. وب‌سایت Xiaomiui ادعا می‌کند که این کمپانی در حال ساخت مدلی است که کاربران علاقه مند به دنیای گیم را ناامید نکند. شماره مدل این دستگاه “M20” است. اطلاعاتی که ما در پایگاه داده IMEI مشاهده کردیم، برخی از مشخصات Poco X5 5G را آشکار می‌کند.

Poco X3 Pro

پوکو X5 5G در بازار های جهانی، چین و هند عرضه خواهد شد. احتمالا این تلفن هوشمند در بازار چین با ری‌برند Redmi عرضه شود. این دستگاه در سایر بازار ها با همان نام پوکو ایکس ۵ به دست کاربران خواهد رسید. خوشبختانه اطلاعات وب‌سایت Xiaomiui به این موارد محدود نشده، و گزارش جدید منبع مذکور مشخصات تلفن هوشمند آینده پوکو را فاش کرده است. این تلفن هوشمند ویژگی های چشمگیری دارد. این دستگاه هم اکنون با نام Redwood در دست توسعه است. صفحه نمایش Poco X5 5G از نوع LCD بوده و دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است.‌ اگرچه این موضوع در مقایسه با POCO X4 Pro 5G قبلی یک پسرفت محسوب می‌شود، اما استفاده از پنل LCD در این دستگاه هزینه را کاهش داده و به پوکو اجازه می‌دهد تا روی سایر ویژگی ها تمرکز کند.

معمولا گوشی های پوکو به تراشه ای مجهز شده اند که عملکرد مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد. POCO X5 5G با آگاهی به این موضوع توسعه یافته است. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون 778G Plus مجهز خواهد شد. این چیپست عملکرد خوبی دارد. با وجود این تراشه کاربرانی که اهل بازی هستند ناراضی نخواهند بود. و در محیط رابط کاربری نیز پوکو ایکس ۵ با مشکلی مواجه نخواهد شد. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این مدل فاش نشده است.

پوکو ایکس ۵ تا پایان ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

پوکو ایکس ۵ کی معرفی خواهد شد؟ برای درک این موضوع باید شماره مدل را بررسی کنیم. 22=2022، 10=اکتبر، 13-20=M20 و G-I-C= بازار جهانی، هند و چین. بنابراین می توان گفت که این تلفن هوشمند حداکثر تا پایان سال جاری میلادی برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همانطور که در ابتدای اشاره شد این دستگاه در بازارهای چین هند و بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G شیائومی را تماشا کنید

نظر شما درباره گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟ آیا استفاده از تراشه Snapdragon 778G Plus باعث موفقیت آن خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی