حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو S17 و S17t با صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو از سری گوشی های هوشمند S17 در چین رونمایی کرد. این مجموعه از تلفن های هوشمند ویوو شامل یک نسخه استاندارد، S17t و S17 Pro است. بیشتر مشخصات و طراحی S17 و S17t یکسان است. اما این دو دستگاه از تراشه های متفاوتی استفاده می‌کنند.

ویوو S17 از تراشه اسنپدراگون و S17t از تراشه مدیاتک برخوردار است

ویوو S17 و S17t دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه های خمیده و رزولوشن FullHD+ هستند. این نمایشگر نسبت کنتراست ۸۰۰۰۰۰:۱، رنگ های ۱۰ بیتی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. صفحه نمایش به کار گرفته شده برای این گوشی های هوشمند به طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

گوشی ویوو S17 وزن ۱۸۶ گرمی دارد. تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز است. Vivo S16 از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار بود.

برای S17 و S17t یک باتری ۴,۵۰۵ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی در نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت این دو تلفن هوشمند زیر صفحه نمایش قرار دارد.

Vivo S17

ویوو S17 از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سامسونگ JN1) بهره می‌برد. دو فلاش LED نیز در قاب بالایی این دستگاه قرار گرفته اند. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سامسونگ GN5 بهره می‌برد.

این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و از سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX355 استفاده می‌کند. یک فلاش LED حلقه ای نیز در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. هر دو دوربین جلو و عقب این دستگاه توانایی ضبط ویدیو های 4K را دارند.

ویوو S17t اولین تلفن هوشمندی است که نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ تأمین می‌کند. همان طور که پیشتر اشاره شد، این تلفن هوشمند به جز در بخش تراشه، مشخصات مشابهی با Vivo S17 دارد. از دیگر ویژگی های این دو گوشی جدید ویوو می‌توان به برخورداری از دو سیم کارت، 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، GPS، NFC و پورت USB-C اشاره کرد.

رنگ های ویوو اس ۱۷

ویوو از فناوری جدیدی به نام «جوهر ذرات» برای طراحی قاب پشت سری Vivo S17 استفاده کرده است. این فناوری را از طریق یک پروژه تحقیقاتی در سال ۲۰۲۰ توسعه یافته است. این فناوری با استفاده از نیروی مغناطیسی، ۱۵ میلیون ذره کوچک را بر روی قاب پشتی هر تلفن هوشمند، مرتب کرده و الگو های منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. فرآیند کار فناوری «جوهر ذرات» شامل سه مرحله حرارت دادن با دمای بالا است که هر مرحله در ۳۰ ثانیه انجام می‌شود تا به اثر آبشاری مورد برسند. استفاده از این فناوری، باعث زیبایی چشمگیر سری ویوو اس ۱۷ شده است.

قیمت و زمان عرضه Vivo S17

ویوو S17 در سه نسخه عرضه می‌شود:

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی. این مدل ها به ترتیب ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۱ دلار)، ۲,۷۹۹ یوان (۳۹۴ دلار) و ۲,۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) قیمت دارند.

این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی، صورتی و مشکی قابل تهیه خواهد بود. همان طور که وب سایت Gizmochina اشاره می‌کند، فروش این دستگاه از ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) در کشور چین آغاز می‌شود. متاسفانه ویوو هنوز جزئیات قیمت و زمان عرضه S17t را اعلام نکرده است.

سری ویوو S16 با ۳ عضو و ۳ تراشه مختلف معرفی شدند: سامسونگ، مدیاتک و کوالکام

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی