حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Civi 1S با +Snapdragon 778G رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی Civi شش ماه پیش و به عنوان یک دستگاه زیبا با قابلیت دوربین سلفی عالی برای جوانان وارد بازار شد. امروز این شرکت جانشین خود را معرفی کرد که Xiaomi Civi 1S نام دارد. شیائومی Civi 1S با +Snapdragon 778G رسما معرفی شده و می بینیم که طراحی مشابه با نسل قبل را ارایه کند.

شیائومی CiVi 1s

تغییرات نسل جدید مربوط به چیپست است که اکنون Snapdragon 778G Plus است و نرم افزاری که در آن شاهد آخرین نسخه MIUI و اندروید هستیم. به غیر از این دو، همه چیز نسبت به نسل قبل ثابت ماند، حتی قیمت.

شیائومی صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED را با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 1080p در مدل جدید حفظ کرده است. همچنین یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالای پنل برای دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

شیائومی CiVi 1s

شیائومی CiVi 1s

دوربین سه گانه پشتی دارای همان ماژول های اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8 با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.2 و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

اولین مدل سری Civi مجهز به اسنپدراگون 778G بود، بنابراین این بار 778G+ یک CPU بسیار سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد. هسته اصلی اکنون به جای 2.4 گیگاهرتز روی 2.5 گیگاهرتز تنظیم شده است، در حالی که GPU، ISP و اتصالات ثابت باقی می مانند.

شیائومی Civi 1S یک گوشی هوشمند نسبتا سبک با تنها 166 گرم و ضخامت کمتر از 8 میلی متر است. با این حال، این بدان معناست که برخی از ویژگی‌ها هنوز وجود ندارند، یعنی هیچ اسلاتی برای کارت microSD و جک 3.5 میلی‌متری صدا وجود ندارد.

شیائومی این گوشی را با رابط کاربری MIUI 13 عرضه می کند و خوشبختانه با اندروید 12 تجهیز شده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی همراه است، اما شارژری در جعبه وجود نخواهد داشت. با این حال، این شرکت بدون هزینه اضافی به کسانی که شارژر را درخواست می کنند، می دهد.

شیائومی Civi 1S با همان قیمت Civi به فروش می رسد که برابر 355 دلار برای نسخه پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت 405 دلار برای مدل 8/256 گیگابایتی و 450 دلار برای مدل 12/256 گیگابایتی اعلام شده است.

نظر شما درباره این گوشی جدید شیائومی چیست؟ طرفدار میان رده لوکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چرا با این قیمت باید این گوشیو خرید. کاملا غیر منطقیه.
حتی s20 fe 5g بگیری بازم بیشتر اپدیت میگیره (این بده)نسبت به این و قدرت سخت افزاری بهتری هم داره.

فرضن بخوای چینی بگیری ،محصولات دیگه ای از شیائومی هم هس که ارزش خرید بیشتری نسبت به اینو داشته باشن

ali karimi

سلام، گوشی خوبیه ولی پیشرفت زیادی نداشته، چیپست کلی بگیری همون چیپ778جی هستش فقط نسخه پلاس یا اورکلاک شدشه، همین، قیمتم خوبه الخصوص قیمت نسخه 128 گیگش، نمیدونم چرا امسال قیمت گوشی ها بیشتر شده، البته خب عادی هستش ولی خب ایندفعه یجوری دیگه هستش قیمتها، چون طوریه که به گوشیها و مشخصاتشون نمیخوره

یه گوشی آش‌غال دیگه از شیائومی!
برندی که فقط با اعداد بازی میکنه و انواع تیتر در،وغ روی محصولات درجه دو/سه چینیش میزاره!
تا موقعی که وان پلاس یا حتی اوپو در دسترس باشه خرید مارک دیگه ای (برای اندروید) کاملا اشتباست!
اونم شیائومی که اسباب بازی تحویلت میده!

rad 007

نظرت را برای خودت نگه دار چون یک پاپاسی هم ارزش نداره با وجود برندهای بزرگی مثل سامسونگ و سونی و حتی شیاعومی خرید گوشی از وان پلاس شبیه یه جوکه

rgs

شما اگه اطلاعات دارین درباره گوشی نباید این چرت و پرت ها رو تحویل بدین شکا چشم دیدن سامسونگ رو ندارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)