حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G شیائومی را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تماشا کنید، حتما بخوانید

پوکو ایکس ۴ پرو 5G را بیش از این که بتوان یک جانشین در مسیر پوکو ایکس ۳ پرو دانست باید یک تغییر راهبرد دید. تغییر راهبردی که برای Poco گران تمام خواهد شد، البته شاید! در این مطلب می خواهیم با هم آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G شیائومی را تماشا کنیم. با ترنجی همراه باشید.

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G

 

 

پوکو ایکس ۳ پرو شارژر ۳۳ وات را درون جعبه ارایه می کرد که در مقایسه با رقبانش واقعا جذاب بود. با این حال عقب بودن رقبا از رقابت باعث نشده که Poco بخواهد بازی را ساده تر کند. شارژر ۶۷ وات درون جعبه Poco X4 Pro 5G از جذاب ترین موارد درباره این دستگاه است. آنطور که شیائومی قول داده قرار است ۷۰ درصد باتری تنها در ۲۲ دقیقه شارژ شود که در این رده قیمتی بی رقیب محسوب می شود.

شارژر ۶۷ وات پوکو X4 Pro

شارژر ۶۷ وات پوکو X4 Pro

از دیگر محتویات جعبه می توان به قاب شفاف و حتی برچسب محافظ نمایشگر اشاره کرد که داشتن آن ها به صورت رایگان و درون جعبه خیلی خوب است. پوکو ایکس ۴ پرو 5G با اندروید ۱۱ ارایه می شود که این می تواند در مقابل رقبای سامسونگی جدیدش که همه با اندروید ۱۲ عرضه می شوند، یک نقطه ضعف باشد. با این حال رابط کاربری MIUI 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی ارایه می شود. از آن جا که اکثر ویژگی های گوشی های Xiaomi بیشتر وابسته به نسخه MIUI 13 است و نه لزوما نسخه سیستم عامل اندروید، شاید بتوان کمی به آن ارفاق کرد. با این حال کوتاه شدن مدت زمان پشتیبانی رسمی از این دستگاه یکی از عواقب عرضه با اندروید ۱۱ است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگری که OLED شده، شارژر ۶۷ وات، بدنه بسیار باریک تر و اتصال 5G همه و همه برتری های Poco X4 Pro 5G نسبت به Poco X3 Pro هستند اما یک اما بزرگ اینجاست. پوکو ایکس ۳ پرو با اسنپدراگون ۸۶۰ برای گیمینگ اقتصادی بسیار جذاب بود. تراشه اسنپدراگون سری ۶ استفاده شده در پوکو ایکس ۴ پرو 5G که مدل snapdragon 695 است اصلا نمی تواند پا جای پای مدل قبلی بگذارد.

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پوکو ایکس ۴ پرو 5G با تمام پیشرفت هایی که داشته تا بیشتر یک میان رده مناسب عموم مردم باشد می تواند موفق تر باشد یا پوکو ایکس ۳ پرو که با تراشه سری ۸ می خواست دل گیمرها را در رده اقتصادی به دست آورد؟!

شیائومی Poco X4 Pro 5G و Poco M4 Pro رسما معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)