حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X5 5G موفق به دریافت گواهینامه FCC شد؛ به کارگیری اسنپدراگون ۴ نسل ۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

شیائومی چندی پیش از سری Redmi Note 12 در چین رونمایی کرد. پس از معرفی این سری، بسیاری از طرفداران شیائومی مشتاق آن هستند که بدانند این تلفن های هوشمند چه زمانی وارد بازار جهانی خواهند شد. امروز، پوکو X5 5G موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. شایعات متناقضی درباره این تلفن هوشمند وجود دارد. برخی منابع معتقدند که این دستگاه، در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ خواهد بود. با ترنجی همراه باشید تا شایعات موجود را بررسی کنیم.

پوکو X5 5G احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ مجهز می‌شود!

انتظار می‌رود که سری ردمی نوت ۱۲ در بازار های جهانی با برند پوکو عرضه شود. اکنون، گوشی هوشمند جدید POCO X5 5G گواهی FCC را دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده IMEI (با اسم رمز Sunstone)، این گوشی ویژگی های مشترکی با Redmi Note 12 دارد. POCO X5 5G در وب‌سایت FCC دارای شماره مدل 22111317PG است. ردمی نوت ۱۲ نیز دارای شماره مدل 22111317G بود. بنابراین انتظار داریم که پوکو ایکس ۵ در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ باشد.

پوکو ایکس ۵ در میان داده های IMEI

پوکو X5 5G در گواهی FCC دارای اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 است. اما وب‌سایت Xiaomiui ادعا می‌کند که این دستگاه در هنگام عرضه به چهاردهمین نسخه از رابط کاربری MIUI مجهز می‌شود. اگر شایعات فعلی صحت داشته باشد، پوکو ایکس ۵ یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه بوده که نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ تأمین می‌کند. اما شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Poco X5 5G (دارای شماره مدل 22101320) به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G Plus مجهز می‌شود. هم اکنون اما به نظر می‌رسد که این شایعات به Poco X5 Pro اشاره می‌کردند؛ و نسخه استاندارد به همان تراشه Snapdragon 4 Gen 1 مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد که شیائومی در تلاش است تا با سری پوکو ایکس ۵، نیاز های طیف وسیعی از کاربران را پوشش دهد.

ردمی نوت ۱۲ شیائومی معرفی شد: تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده پوکو چیست؟ آیا به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ برای سری Poco X ناامید کننده نخواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی