حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 11R با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

اخیرا شایعات زیادی درباره ردمی نوت 11R وجود داشت. هم اکنون این تلفن هوشمند در چین معرفی شده است. این گوشی چیزی نیست جز یک Redmi Note 11E با طراحی Poco M4 5G! این در حالی است که M4 5G خود نسخه بهینه شده ردمی نوت 11E بود و مشخصات آن ها تفاوت زیادی با یکدیگر نداشتند. در هر صورت، همگی به این ری‌برند کردن های متعدد شیائومی عادت داریم. پس با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند ردمی بیندازیم.

ردمی نوت 11R از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

ردمی نوت 11R دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی، تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. دوربین سلفی جدیدترین گوشی هوشمند ردمی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تامین می‌کند. در کنار این تراشه، حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 و رم های LPDD4X قرار گرفته اند.

Redmi Note 11R

گوشی هوشمند Redmi Note 11R به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 13 مجهز است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (دارای وضوح ۲ مگاپیکسلی) برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. در بالای صفحه نمایش، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس‌ های ویدیویی تعبیه شده است. امکانات اتصال در این تلفن شامل دو سیم کارت، شبکه اینترنت 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ و GNSS است.

مطابق با گزارش Gizmochina، جدیدترین گوشی هوشمند ردمی دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا، درگاه کارت حافظه MicroSD، فرستنده مادون قرمز و سنسور اثر انگشت (بر روی دکمه پاور) است. یکی از نقاط قوت این دستگاه برخوردار آن از استاندارد IP52 محسوب می‌شود. ردمی نوت 11R از یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد ‌. اما متاسفانه خبری از شارژ سریع نبوده و شیائومی تنها به توان شارژ ۱۰ وات اکتفا کرده است.

شیائومی پوکو M4 5G با Dimensity 700 به قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شد

قیمت گوشی Redmi Note 11R

ردمی نوت 11R از تاریخ ۳۰ سپتامبر با قیمت های زیر در چین به فروش می‌رسد.

۱-نسخه ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۱۲۹۹ ین (۱۸۰ دلار)

۲-نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۱۴۹۹ ین (۲۰۸ دلار)

۳-نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی – ۱۶۹۹ ین (۲۳۶ دلار)

این دستگاه در سه رنگ آبی، مشکی و Ice Crystal Galaxy (خاکستری) عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی