حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان Oppo A78 5G با دیمنسیتی ۷۰۰ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو امروز به صورت رسمی از گوشی 5G ارزان خود در مالزی رونمایی کرد. انتظار می‌رود این گوشی هفته آینده راهی بازار هند شود. گوشی ارزان Oppo A78 5G با تراشه معروف مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ عرضه می‌شود و طراحی خاصی دارد.

گوشی ارزان Oppo A78 5G

به صورت خلاصه میان‌رده جدید Oppo دارای صفحه نمایش LCD بزرگ، چیپست MediaTek مجهز به ارتباط 5G، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و طراحی جالب است.

با طراحی شروع می کنیم، جایی که این گوشی هوشمند شبیه Oppo 58 5G است که چند ماه پیش معرفی شد. این گوشی دارای یک ماژول دوربین در نیمه سمت چپ قاب پشتی با جزیره عمودی است که حدود نیمی از طول قاب پشتی را پوشش می دهد. در جلو، یک صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره طور وجود دارد. این گوشی حاشیه‌های نسبتاً نازکی اما چانه (حاشیه لبه پایین) نسبتاً ضخیم‌تری دارد.

گوشی ارزان Oppo A78 5G

گوشی ارزان Oppo A78 5G

اوپو A78 5G دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD است که رزلوشن HD+ و رفرش‌ریت 90 هرتز را ارائه می دهد. در قلب این گوشی از یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌شود که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. همچنین دارای اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی است.

محصول جدید Oppo دارای دوربین دوگانه پشتی بوده که به رهبری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همراهی یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی برای اجرای فرامین شما در نظر گرفته شده است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. در بخش تامین انرژی این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات حضور دارد.

همچنین دارای اسکنر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه، اتصال 5G، جک هدفون 3.5 میلی متری و USB-C است. این گوشی هوشمند گواهی IP54 برای مقاومت برابر گردوغبار و پاشش قطرات آب است. در بخش نرم افزار، اندروید 13 با ColorOS 13 عرضه می شود.

هنوز درباره قیمت آن اطلاعات مشخصی وجود ندارد اما پیش‌بینی رده قیمتی ۲۰۰ دلاری برای آن وجود دارد. نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدید Oppo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)