حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی Note 11E 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شیائومی

با هم در ترنجی خواندیم که شیائومی ردمی Note 11E Pro 5G را با Snapdragon 695 در چین رسما معرفی کرد. مدل پایه این گوشی نیز معرفی شده است. شیائومی ردمی Note 11E 5G با مدیاتک Dimensity 700 عرضه خواهد شد و قیمت اولیه فروش آن معادل حدود ۱۹۰ دلار است.

شیائومی ردمی Note 11E 5G

ردمی یک گوشی اقتصادی دیگر را در خانواده Note 11 خود معرفی کرده است. این محصول در سری Note 11E ارایه می شود که در حال حاضر ۲ عضو دارد. این اعضا شامل یک مدل پایه و یک مدل پرو می شود. پیش از این مدل پرو را با هم شناختیم و حالا نوبت به مدل پایه است.

این گوشی 5G جدید ردمی با تراشه مدیاتک Dimensity 700 ارایه می شود که تراشه محبوبی برای گوشی های اقتصادی 5G است. این تراشه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

ردمی Note 11E 5G

ردمی Note 11E 5G

در بخش نمایشگر ما یک پنل ۹۰ هرتزی ۵.۵۸ اینچی داریم که رزلوشن FHD ارایه می کند. نوع پنل به احتمال خیلی زیاد IPS LCD است. این نمایشگر برای رده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار کاملا قابل قبول است.

ردمی برای نوت ۱۱ ای ۵ جی یک دوربین ۲ گانه اصلی در نظر دارد که طراحی جالبی هم دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل عنوان شده که کمی عجیب است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه می تواند یک انتخاب خوب باشد اما توان شارژ شدن آن در پوستر مشخصات رسمی مشخص نیست.

نظر شما درباره گوشی 5G جدید ارزان Redmi چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

عملا شبیه A22 5G هست …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)