حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 5G سامسونگ با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته، لیست Geekbench نشان داد که سامسونگ در حال توسعه Galaxy A14 5G بوده؛ و این تلفن هوشمند به تراشه اگزینوس مجهز خواهد شد. برخی حدس می‌زدند که این تراشه، اگزینوس ۱۳۳۰ است. گلکسی A14 5G سامسونگ اما دوباره در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده؛ و این بار یه تراشه ای 5G از کمپانی مدیاتک مجهز است.

گلکسی A14 5G سامسونگ در دو نسخه و با ۲ تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

گلکسی A14 5G با نام SM-A146P در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. منبع مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از تراشه ۸ هسته ای با کلاستر های ۶+۲ برخوردار خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ بر اساس فرآیند ساخت ۷ نانومتری تولید شده؛ و نیروی پردازشی آن توسط پردازنده گرافیکی Mali-G57 تأمین می‌شود. این همان چیپستی است که نیروی پردازشی مورد نیاز تعدادی از گوشی های هوشمند میان رده از جمله Oppo A58، POCO M4 5G، Redmi 11 Prime 5G و سایرین را تامین می‌کند.

امتیازات نسخه مدیاتک Galaxy A14 5G

به سراغ امتیازات برویم. گلکسی A14 5G سامسونگ در بخش تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۵۲۲ شده است. این تلفن هوشمند پس از گذراندن تست های چند هسته ای، امتیاز ۱۷۱۰ را در این بخش به دست آورده است. لیست Geekbench نشان می‌دهد که A14 5G به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز است. انتظار می‌رود که سامسونگ، این تلفن هوشمند را در نسخه های دیگر، با حافظه های داخلی متنوعی به بازار عرضه کند. مطابق با اطلاعات منتشر شده از سوی این بنچمارک و مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، گلکسی A14 5G به طور پیش فرض به اندروید ۱۳ مجهز خواهد شد.

گلکسی A14 5G در Wi-Fi Allianceمشاهده شد؛ زمان کمی تا رونمایی مانده است

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده، انتظار داریم که این تلفن هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ در دو نسخه با دو تراشه اگزینوس و مدیاتک به بازار عرضه شود. احتمالا نسخه مجهز به دیمنسیتی ۷۰۰، ارزان قیمت تر بوده و در بازار های خاصی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی