حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y52t با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو Y52t به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی این شرکت در چین معرفی شد. دستگاه مذکور نسبت به Vivo Y52 سال گذشته، ارتقاء هایی را تجربه کرده است . از ویژگی های شاخص این تلفن هوشمند جدید می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، تراشه مدیاتک Dimensity 700 و صفحه نمایش ۶.۵ LCD اینچی اشاره کرد. با ترنجی همراه باشید تا در ادامه نگاهی دقیق تر به ویژگی، مشخصات و قیمت Vivo Y52t داشته باشیم.

ویوو Y52t از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژر کم توان ۱۰ واتی برخوردار است!

ویوو Y52t با صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ (به طور دقیق تر ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل) به دست کاربران خواهد رسید. صفحه نمایش این تلفن هوشمند مقرون به صرفه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را داشته و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. نباید از یک محصول اقتصادی انتظار زیادی داشت؛ بنابراین ویوو به همان رفرش ریت ۶۰ هرتز بسنده کرده و خبری از نرخ به روزرسانی بالا نیست. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰، نیروی پردازشی مورد نیاز ویوو Y52t را تأمین خواهد کرد. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده؛ و پردازنده مرکزی آن دارای ۲ هسته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. ۶ هسته باقی مانده نیز فرکانسی معادل ۲.۰ گیگاهرتز دارند.

Vivo Y52t

جدیدترین تلفن هوشمند ویوو در دو نسخه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. هر دو نسخه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDDR4X) هستند. خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه MicroSD نیز (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی مستطیلی شکل Vivo Y52t دیده می‌شود. وب‌سایت GizmoChina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند که دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز از سنسوری با وضوح ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ویوو از ترند این روز های بازار پیروی نکرده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی Y52t در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید ویوو دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری است. متاسفانه اما در این دستگاه خبری از شارژ سریع نبوده و ویوو به همان شارژر ۱۰ وات اکتفا کرده است. نکته مثبت اما آن است که Vivo Y52t در بخش نرم افزار کاملاً به روز بوده و به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری OriginOS مجهز می‌شود. این گوشی از سنسور اثر انگشت (موجود بر روی فریم کناری) و جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه ۸.۴۵ میلی متر و وزن آن حدود ۱۹۸ گرم است.

گوشی Vivo Y75s با تراشه Dimensity 700 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی جدید Vivo چه قیمتی دارد؟

قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم+۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Vivo Y52t معادل ۱,۲۹۹ یوان (تقریباً ۱۸۶ دلار / ۱۴,۸۱۴ روپیه) خواهد بود. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۱,۴۹۹ یوان (معادل ۲۱۴ دلار و ۱۷,۰۰۰ روپیه) به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه در رنگ های هلویی، آبی و مشکی عرضه می‌شود؛ و از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برای خرید در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی