حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پوکو M4 5G با Dimensity 700 به قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

شیائومی محصولات اقتصادی محبوب و موفقی را در برند Poco عرضه می کند. حدودا ۵ ماه پیش بود که پوکو M4 Pro 5G با دیمنسیتی ۸۰۰ رسما معرفی شد. امروز مدل پایه این گوشی در هند ارایه شده است. شیائومی پوکو M4 5G با Dimensity 700 به قیمت ۱۷۰ دلار رسما معرفی شده و طراحی خاصی دارد.

شیائومی پوکو M4 5G

شیائومی Poco M4 5G فعلا در هند ارایه شده و گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G این برند چینی است. پوکو ام ۴ فایوجی با تراشه مدیاتک Dimensity 700 ارائه می شود. این گوشی با قیمت پایه ۱۷۰ دلار و در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت در هند است.

پوکو M4 5G مجهز به دوربین دوگانه روی قاب پشتی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و با یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی همراه است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، M4 5G با دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی ارایه می شود.

مشخصات پوکو M4 5G

مشخصات پوکو M4 5G

دوربین جلو در داخل بریدگی قطره ای در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. صفحه نمایش 6.58 اینچی و دارای وضوح فول اچ دی پلاس است. پوکو همچنین از رفرش ریت 90 هرتز در M4 5G استفاده می کند.

گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G دارای لایه ای از شیشه مقاوم گوریلا گلس 3 برای صفحه نمایش است که به عنوان یک محافظ اضافی در برابر افتادن و خراش های تصادفی است.

در قلب این گوشی یک تراشه مدیاتک Dimensity 700 وجود دارد. این گوشی تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پوکو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در M4 5G ارایه کرده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. البته کاربران یک شارژر سریع 22.5 واتی را در جعبه خرده فروشی دریافت خواهند کرد.

پوکو ام ۴ ۵ جی

پوکو ام ۴ ۵ جی

این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار آن تعبیه شده و از قفل چهره با هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند. همچنین دارای هفت باند 5G است.

در بخش نرم افزار پوکو M4 5G دارای اندروید 12 و MIUI 13 است. گزینه های اتصال شامل 5G، 4G VoLTE، بلوتوث 5.1، وای فای (2.4 گیگاهرتز + 5 گیگاهرتز)، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB Type-C و غیره است. وزن گوشی حدود 200 گرم و ضخامت آن 8.9 میلی متر است.

قیمت Poco M4 5G در هند

پوکو M4 5G را در دو مدل و با قیمت های زیر ارایه کرد است:

۱- مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل ۱۷۰ دلار

۲- مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل ۱۹۶ دلار

نظر شما درباره گوشی 5G ارزان شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بنظرم که فوق‌العاده هست مخصوصا اینکه الکی بخش دوربین رو شلوغ نکرده ، اصلا التراواید ۸ مگاپیکسلی بی کیفیت تو یه گوشی پایینرده به چه دردی میخوره یا یه سنسور ماکرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)