حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 5G سامسونگ رسما معرفی شد: ۲۰۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | CES، حتما بخوانید، سامسونگ

با نزدیک شده به CES 2023 کم کم رونمایی‌های مختلف انجام می‌شود. یکی از این رونمایی ها مربوط به گوشی اقتصادی سامسونگ برای بازار جهانی است. گلکسی A14 که حالا فعلا در مدل 5G معرفی شده و درباره مدل 4G آن هنوز اطلاعی در دست نیست. گلکسی A14 5G سامسونگ ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و با اندروید ۱۳ پیش‌فرض عرضه می‌شود. هر چند که تراشه آن برای ۲ سال پیش است اما ارائه ارتباط 5G ارزان را به عهده دارد.

گلکسی A14 5G با دیمنسیتی ۷۰۰

با توجه به رده قیمتی سری گلکسی A1x باید گفت که در بازار کشورمان نیز فروش خیلی خوبی را در نسل‌های قبلی‌اش تجربه کرده است. با این اوضاع انتظار داریم که گلکسی A14 5G نیز بتواند به عنوان یک تجربه اقتصادی جدید نظر کاربران را جلب کند، اما قادر به چنین کاری هست؟

گلکسی A14 5G

گلکسی A14 5G

در نمای جلویی کاملا تداعی محصول اقتصادی سامسونگ وجود دارد، ناچ قطره طور که حالا کمتر وارد نمایشگر می‌شود اما دلیلش بیشتر شدن حاشیه لبه بالا به نظر می‌رسد! با این حال برای محصولی در این رده قیمت آن‌چنان عجیب نیست.

گلکسی A14 5G از صفحه نمایش 6.6 اینچی Infinity V با حاشیه های نسبتا بزرگ بهره می برد. مانند گلکسی A13 5G دارای رفرش‌ریت 90 هرتز خواهد بود اما این بار، سامسونگ پنل را به وضوح FullHD+ ارتقا داده است.

طراحی قاب پشتی گلکسی A14 سامسونگ طراحی جدیدی دارد. قاب پلاستیکی مات با بافت خاص و کاملا مسطح که یک طراحی مینیمال و زیبا را ارائه می کند. دوربین سه گانه اصلی به صورت مجزا از بدنه بیرون زده‌اند و دیگر خبری از جزیره دوربین نیست.

صحبت از دوربین شد و باید بگوییم که گلکسی A14 5G دارای دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، همراه با ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو است. دوربین سلفی یک دوربین ۱۳ مگاپکیسلی خواهد بود.

گلکسی A14 5G

گلکسی A14 5G

این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 700 بهره می‌برد، دقیقا مانند مدل 5G گلکسی A13 که سال گذشته ارائه شد. تراشه مذکور با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا همراه است. در بخش تامین انرژی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است که توان شارژش فقط به 15 وات محدود شده است. حسگر اثرانگشت روی لبه سمت راست قاب دستگاه تعبیه می شود که زیر آن دکمه قفل قرار دارد.

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

سامسونگ Galaxy A14 5G با رابط کاربری One UI 5 و اندروید 13 همراه است که نسبت به خیلی از رقبای معرفی شده و هنوز معرفی نشده خود، بسیار خوب است. این گوشی ۲ آپدیت اساسی سیستم عامل و تا ۴ سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد که برای یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه بد نیست.

گلکسی A14 5G با قیمت 199 دلار به فروش می رسد. این قیمت ارزان تر از قیمت ۲۵۰ دلاری مدل 5G گلکسی A13 است.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)