حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو ویوو +X Fold درکنار نمایش مدل قرمز رنگ آن تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

گفته می‌شود که کمپانی ویوو احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی از نسخه بهبودیافته اولین گوشی تاشو خود با نام +X Fold به‌صورت رسمی رونمایی می‌کند. چندی پیش این دستگاه توسط مرجع TENAA چین تأیید شد. حال به‌تازگی، Jia Jingdong، معاون Vivo و مدیرکل استراتژی برند و محصول، جزئیات کلیدی +X Fold به‌همراه نمایش مدل قرمز رنگ این گوشی را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده است.

گوشی تاشو ویوو +X Fold

در ماه آوریل، کمپانی ویوو X Fold را به‌عنوان اولین گوشی تاشو خود در چین معرفی کرد. بااین‌حال، این دستگاه در بازارهای جهانی به‌فروش نرسید. حال، جیا تأیید کرده است که گوشی تاشو بعدی این شرکت +Vivo X Fold نام خواهد داشت.

جیا فاش کرد که نمایشگرهای تاشوی جلویی و داخلی +Vivo X Fold از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. وی همچنین بیان داشت که صفحه‌نمایش تاشو در زوایای مختلف مانند 30 درجه، 90 درجه و 120 درجه قابل تا شدن است. وی افزود که این نمایشگر 19 گواهینامه +DisplayMate A را دریافت کرده و مانند Vivo X Fold اصلی، قاب و نمایشگر داخلی با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ادغام شده‌اند. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که همان نمایشگر تاشو 8.03 اینچی و نمایشگر خارجی 6.53 اینچی که در Vivo X Fold در دسترس بود، در اینجا نیز استفاده می‌شود.

گوشی تاشو ویوو +X Fold

گوشی تاشو ویوو +X Fold

پیرامون مشخصات داخلی، Vivo X Fold Plus دارای تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 کوالکام خواهد بود. باتری 4730 میلی‌آمپرساعتی انرژی این گوشی را تأمین خواهد کرد که از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. برای یادآوری، X Fold دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ 66 واتی است. شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه +X Fold وارث دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود که در X Fold اصلی موجود است.

جیا تصویر اصلی مطلب را نیز به اشتراک گذاشت تا قسمتی از طراحی +X Fold را به‌نمایش بگذارد. مدل اصلی X Fold در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه شد. بااین‌حال، همان‌طور که در تصویر مشخص است، +X Fold در رنگ قرمز جدید با روکش چرمی ارائه خواهد شد. گزارش اخیر ادعا می‌کند که این دستگاه در پیکربندی‌های حافظه رم 12 گیگابایت + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون گوشی تاشو Vivo +X Fold چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی