حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر ویوو X Fold Plus در میان داده های TENAA مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود یعنی X Fold را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در کشور چین معرفی کرد. ظاهراً این غول فناوری چینی در حال کار بر روی نسخه ارتقاء یافته این تلفن هوشمند تاشو است. این دستگاه در وب‌سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تصاویر فاش شده ویوو X Fold Plus بیندازیم و مشخصات احتمالی آن را بررسی کنیم.

احتمالا ویوو X Fold Plus در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

بر اساس داده های منتشر شده TENAA، می‌توان متوجه شد که صفحه نمایش بیرونی ویوو ایکس فولد پلاس لبه های خمیده دارد. به طور کلی، ظاهر این دستگاه به Vivo X Fold شبیه است. جزیره دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند بسیار بزرگ بوده و طراحی مستطیلی شکلی دارد. خود دوربین ها اما در یک ماژول کوچک تر دایره ای قرار گرفته اند. این دستگاه دارای چهار دوربین خواهد بود؛ که یکی از آن ها از نوع پریسکوپی است. در قاب پشتی Vivo X Fold Plus، لوگو زایس و یک فلش LED نیز خودنمایی می‌کند. تصاویر منتشر شده از ویوو X Fold Plus، مربوط به نسخه مشکی رنگ آن هستند (البته که چندان به مشکی شباهت ندارد!). به طور کلی طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو جذاب بوده و یک نوار چرم مصنوعی به طور عمودی در سمت چپ این پنل کشیده شده است.

Vivo X Fold Plus

متاسفانه لیست TENAA، به جزئیات بیشتری درباره گوشی هوشمند تاشو آینده ویوو اشاره نمی‌کند. گفته می شود Vivo X Fold+ دارای صفحه نمایش بیرونی ۶.۵۳ اینچی FHD+ AMOLED و صفحه نمایش داخلی ۸.۰۳ اینچی با رزولوشن 2K است. هر دو نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهند داد. بر اساس گزارش ها، نیروی پردازشی این تلفن هوشمند تاشو، از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌شود. ویوو ایکس فولد پلاس در بخش باتری نیز جذاب ظاهر شده، و به یک باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو ویوو X Fold با اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین قدرتمند رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات و تصاویر فاش شده، چه قیمتی را برای ویوو X Fold Plus منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی