حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های با کیفیت ویوو X Fold جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز، شایعات، ویوو

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در یازدهم آوریل (۲۲ فروردین) گوشی هوشمند تاشو ویوو در چین معرفی خواهد شد. هم اکنون Agarwal، رندر های با کیفیت ویوو X Fold را منتشر کرده است. این رندر ها جزئیات طراحی تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو را نشان می‌دهند.

ویوو X Fold دارای دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم ۵ برابری است

رندر های ویوو X Fold در دو رنگ آبی و خاکستری به اشتراک گذاشته شده اند. طراحی این دستگاه تاشو در رندر های مذکور به خوبی مشخص است. و به نظر می‌رسد که صفحه نمایش بیرونی این دستگاه لبه های خمیده ای خواهد داشت. صفحه نمایش خارجی ویوو ایکس فولد اندازه ۶.۵۳ اینچی داشته و دارای پنل امولد با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند درون یک پانچ هول قرار گرفته و هنگامی که این دستگاه را باز کنید، با صفحه نمایش بزرگ ۸.۰۳ اینچی امولد مواجه خواهید شد؛ که دارای وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این پنل همچنین با نسبت ابعاد تصویر ۳:۳.۵ تولید شده است.

رندر جدید ویوو X Fold

ماژول دوربین ویوو ایکس فولد بسیار بزرگ است. و مستطیلی که بخش زیادی از نیمه بالایی قاب پشتی را به خود اختصاص داده، به نوعی یاد آور می ۱۱ اولترا شیائومی است. به طور کلی چهار لنز در یک قاب دایره ای قرار گرفته اند. سنسور دوربین اصلی دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی با کشودگی دیافراگم f/1.75، و دوربین اولترا واید دارای سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (با فاصله کانونی ۴۷ میلی متری) به گرفتن عکس های پرتره بی نقص کمک می‌کند. در نهایت یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی توانایی زوم پنج برابری اپتیکال را یه این گوشی هوشمند می‌آورد. ویوو به این میزان زوم اکتفا نکرده و قابلیت زوم ۶۰ برابری دیجیتالی را نیز برای این دستگاه در نظر گرفته است. دوربین سلفی ایکس فولد نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تاریخ رونمایی ویوو X Fold تایید شد: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، مانند بسیاری از پرچمداران اخیر اندرویدی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیروی پردازشی گوشی هوشمند آینده ویوو را تأمین می‌کند. انتظار می‌رود که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد. احتمالا رم های به کار گرفته شده از نوع LPDDR5 و حافظه ها ار نوع UFS 3.1 هستند. گزارش شده است که Vivo X Fold دارای باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۶ وات و شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی است.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو چیست؟ آیا می‌تواند گلکسی زد فولد ۳ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی