حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد درکنار تصویر زنده ویوو ایکس نوت فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو درحال آماده شدن برای معرفی اولین گوشی تاشو خود در چین در تاریخ 22 فروردین 1401 است. حال، درفاصله‌ی کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی، به‌تازگی تصویری از پوستر بازاریابی ویوو ایکس فولد در دنیای واقعی منتشر شده است که مشخصات کامل این دستگاه را فاش می‌کند. همچنین تصویر زنده ویوو ایکس نوت به‌عنوان گوشی پرچمدار عادی این برند نیز در دست یک کاربر منتشر شده است.

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد

پوستری از Vivo X Fold توسط Abhishek Yadav پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز پیدا کرده است. این پوستر مشخصات دقیق گوشی تاشو ویوو را نشان داده و تأیید می‌کند که این دستگاه با دو پنل نمایشگر 120 هرتزی عرضه می‌شود. در ادامه بیایید نگاهی به مشخصات دقیق ویوو ایکس فولد بیندازیم.

همان‌طور که از پوستر فاش‌شده مشخص است، این دستگاه دارای نمایشگر درونی 8 اینچی تاشو با وضوح +QHD و پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز است. این گوشی همچنین با فناوری LTPO 3.0 عرضه خواهد شد. نمایشگر کاور نیز ابعاد 6.53 اینچی داشته و با رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز همراه خواهد بود.

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد

Vivo X Fold مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen1 می‌باشد که با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت می‌شود. این دستگاه همچنین سیستم‌عامل Origin مبتنی‌بر اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

اولین تلفن تاشو Vivo دارای یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود درون یک ماژول دوربین دایره‌ای است. این دستگاه دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 با پشتیبانی از OIS، سنسور 48 مگاپیکسلی فوق‌عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم 2 برابر اپتیکال و سنسور 60 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 5 برابر اپتیکال است.

گوشی تاشو آینده ویوو همچنین از یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به WiFi6، پشتیبانی از NFC و اسلاید هشدار اشاره کرد.

تصویر زنده ویوو ایکس نوت

Vivo X Note، گوشی پرچمدار بعدی این شرکت است که درکنار گوشی تاشو Vivo X Fold و تبلت Vivo Pad عرضه خواهد شد. پیش از معرفی رسمی، تصاویر زنده Vivo X Note در Weibo ظاهر شده است. تصاویر جدید جدا از تایید طراحی، برخی از مشخصات این گوشی را نیز آشکار می‌کند.

سمت جلوی Vivo X Note با یک نمایشگر دارای لبه خمیده احاطه شده است که از یک سوراخ نمایشگر مرکزی بهره می‌برد. به‌عنوان یک دستگاه پرچمدار، این گوشی از حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. سمت راست ایکس نوت نیز دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است.

در این تصویر، به‌نظر می‌رسد X Note به پنل پشتی چرمی مجهز شده است. همچنین یک قاب دایره‌ای بزرگ دوربین وجود دارد که میزبان لنزهای چهارگانه، یک واحد فلاش LED افقی و نام تجاری ZEISS می‌باشد. لوگوی Vivo در پایین دستگاه حک شده و گفته می‌شود که به‌غیر از رنگ آبی، X Note در رنگ‌های مشکی و خاکستری نیز عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود سایر مشخصات این دستگاه ازجمله تراشه، دوربین و باتری، مشابه با گوشی تاشو ایکس فولد باشد.

مشخص نیست که آیا ویوو گوشی تاشو خود را به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد و یا آن را مانند اوپو Find N، تنها به بازار چین محدود می‌کند.

نظر شما پیرامون مشخصات نهایی ویوو ایکس فولد و تصویر زنده ایکس نوت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی