حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گوشی های پیکسل گوگل در هند برنامه بلند مدت این شرکت خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر انتقال خطوط تولید گوگل از چین به هند منتشر شده بود و بر اساس آن گفته شد که گوگل قسمتی از خطوط تولیدش را به کشور هند منتقل می‌کند. اخیرا نیز گویا مشخص شده است که تولید گوشی های پیکسل گوگل در هند برنامه بلند مدت این شرکت خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

تولید گوشی های پیکسل گوگل در هند برنامه بلند مدت این شرکت خواهد بود

به گزارش رویترز، گوگل در نظر دارد تولید برخی از گوشی‌های سری پیکسل را به هند منتقل کند. دلیل این تغییر به خاطر بحران ویروس کرونا و قرنطینه شهرهای مهم تولیدی چین است که تأثیر بسزایی بر وضعیت عملکردی خطوط تولید شرکت‌ها داشته است. این موضوع پس از گزارش‌های اولیه‌ای مبنی بر انتقال بخشی از تولیدات گوشی هوشمند پیکسل گوگل به ویتنام منتشر شد.

آلفابت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد. با این حال، گوگل پیشنهادات تولیدکنندگان هندی را برای تولید ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون گوشی هوشمند پیکسل پذیرفته است که این معادل ۱۰ تا ۲۰ درصد تولید سالانه این شرکت تخمین زده شده است. البته گویا گوگل هنوز هم تصمیم نهایی را نگرفته است. این گزارش همچنین می‌افزاید که ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، برنامه‌های تولید محصولات این شرکت در هند را در اوایل سال جاری نمایش داده است. با این حال، این شرکت تصمیمی قطعی در این خصوص نگرفته است.

تولید گوشی های پیکسل گوگل در هند

در صورت تایید این شایعات، فرآیند تولید محصولات گوگل در هند همچنان به واردات قطعات از چین نیاز دارد. طبق گزارش Nikkei Asia Review، آلفابت همچنین ویتنام را به عنوان یکی دیگر از پایگاه‌های تولیدی خود در نظر گرفته است. رقیب اصلی گوشی‌های هوشمند این شرکت، یعنی اپل، در حال حاضر حداقل چهار مدل آیفون ۱۳ را از طریق شرکای قراردادی فاکسکان و ویسترون در هند تولید می‌کند. طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی تولید سری آیفون ۱۴ در هند است.

بر اساس گزارش GizChina، مینگ چی کو نیز ادعا کرده است که تولید انبوه آیفون ۱۴ اپل در هند و در سال جاری هنوز حدود ۶ هفته از برنامه تولید چین عقب است. اپل و فاکسکان که تحت تاثیر عواملی مانند محرمانه بودن محدود هستند، معتقدند که تولید همزمان آیفون ۱۴ در هند و چین امکان پذیر نخواهد بود.زنجیره‌های عرضه جهانی در اوایل سال جاری میلادی، زمانی که شهرهایی مانند شانگهای به دلیل افزایش موارد مبتلا به ویروس کرونا، قرنطینه سنگینی را اعمال کردند، دچار اختلالات جزئی شدند.

انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام برنامه جدید گوگل خواهد بود

گوگل در تاریخ ۶ اکتبر رویدادی را در ایالات متحده برگزار می‌کند تا مدل‌های جدید گوشی پیکسل ۷ و اولین ساعت هوشمند پیکسل واچ خود را رسما معرفی کند. بازار گوشی‌های هوشمند هند دومین بازار بزرگ جهان است. با توجه به اینکه این کشور بر محصولات ساخت هند تاکید دارد، این کشور نیز خود به هدف برندهای گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان