حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ سری پیکسل ۷ برخی کاربران را شاکی کرد: وجود مشکل در هنگام اسکرول کردن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

با آنکه زمان زیادی از عرضه سری پیکسل ۷ نمی‌گذرد، اما هم اکنون برخی خریداران از وجود یک باگ صحبت می‌کنند. به گفته برخی از کاربران در Reddit، پیمایش در رابط کاربری سری Pixel 7 به یک مشکل تبدیل شده است. گاهی گوشی بیش از آن چیزی که کاربر خواسته اسکرول می‌کند و گاهی نیز اصلا اسکرول نمی‌کند! با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش جدید بپردازیم.

باگ سری پیکسل ۷ کاربران را کلافه کرد!

یک کاربر Reddit با نام کاربری click4dylan نوشت:«پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۷ پرو را کنار هم قرار دادم. اسکرول کردن در رابط کاربری پیکسل ۶ پرو بسیار روان تر انجام می‌شود.» کاربر دیگری Pixel 7 Pro را با Galaxy S20 Plus مقایسه کرده است. وی ادعا می‌کند که پیمایش در محیط کاربری نماینده گوگل تجربه ای ناخوشایند است. وی در ادامه می‌نویسد:«در پیکسل ۷ پرو اسکرول می‌‌کنم، اما حرکت صفحه نمایش به یکباره متوقف می‌شود. و آن‌طور که باید عمل نمی‌کند. این گوشی شاید از هر ده بار، تنها یک بار درست عمل کند! من در ابتدا گمان می‌کردم که تنها تلفن هوشمند من این مشکل را دارد.»

پیکسل ۶ و ۶ پرو

این کاربر در ادامه گزارش خود اضافه می‌کند که فعال کردن حالت محافظ صفحه نمایش اوضاع را بدتر میکند حتی استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز کمکی به بهبود مشکل موجود نمی‌کند. به نظر می‌رسد که این باگ در هنگام سوایپ کردن به چپ یا راست (مانند هنگامی که می‌خواهید یک نوتیفیکیشن را رد کنید) بیشتر خود را نشان می‌دهد. این کاربر شاکی Reddit در پایان می‌نویسد:«…این بسیار ناامید کننده است، صادقانه بگویم که استفاده از این تلفن هوشمند آزار دهنده است.» بیشترین شکایات مربوط به پیکسل ۷ پرو هستند. اما برخی از کاربران نسخه استاندارد نیز با مشکلاتی در هنگام اسکرول کردن مواجه شده اند.

به نظر می‌رسد که یک به روزرسانی مشکل مذکور را برطرف کرده است. برخی می‌گویند که این باگ پس از نصب آپدیت از بین رفته است. به تنظیمات > سیستم > به روز رسانی سیستم بروید تا بتوانید این آپدیت را نصب کنید. البته کاربری با نام PizzaCatLover اشاره کرد که نصب این بسته به روزرسانی ۷۸ مگابایتی «به هیچ عنوان» مشکل موجود را حل نکرده است. یک کاربر ادعا کرده که خاموش کردن گزینه Smooth Display (همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در تلفن های هوشمند پیکسل) باعث بهبود این باگ شده است. برای خاموش کردن این قابلیت کافیست به تنظیمات رفته، بر روی Display تپ کنید و پس از آن به Smooth Display بروید. البته لازم به ذکر است که بازگشت از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز برای برخی کاربران دشوار بوده و خود تجربه ناخوشایندی است.

سری پیکسل ۷

کاربران امیدوارند که گوگل با ارائه یک به‌روزرسانی به مشکلات موجود پایان دهد

همان‌طور که PhoneArena اشاره می‌کند، سری پیکسل ۶ نیز باگ های زیادی داشت. خوشبختانه تا کنون باگ های این سری را در پیکسل ۷ مشاهده نکرده ایم. برای مثال، هیچ گزارش منفی درباره عملکرد سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش پیکسل ۷ و ۷ پرو موجود نیست. گوگل سخت افزار بهبود یافته ای را در این بخش استفاده کرده است. کاربران امیدوارند که گوگل با ارائه به روزرسانی باگ موجود در سری پیکسل ۷ را برطرف کند. یک کاربر دیگر Reddit با نام YoungPlumming اشاره می‌کند که اسکرول کردن در منوی برنامه ها و صفحه تنظیمات بسیار روان انجام می‌شود. اما وقتی که در توییتر یا در ردیت هستم، گوشی عملکرد خوبی ندارد. به نظر می‌رسد که هنوز برخی برنامه ها بهینه نشده اند.

انتظار داریم که گوگل با انتشار یک به روزرسانی، باگ های موجود در جدیدترین تلفن هوشمند خود را برطرف کند. البته باید اشاره کنیم که پیکسل ۷ شروع بسیار خوبی داشته است(!) زیرا نسل گذشته این تلفن هوشمند باگ های زیادی داشت و اگر به خاطر داشته باشید، حتی پیکسل ۲ با مشکل سوختن صفحه نمایش و پخش صدا های عجیب در هنگام مکالمه صوتی کابران خود را آزار می‌داد.

پیکسل 7 پرو گوگل از مشکل نمایشگر پرمصرف رنج می‌برد

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های پیکسل را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی