حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار صوتی گوگل در پیکسل ۷ نحوه صبحت کردن شما را یاد می‌گیرد تا درخواست های شما را بهتر درک کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، هوش مصنوعی

دستیارهای صوتی موجود در گوشی‌های هوشمند باعث می‌شوند تا تجربه کاربری بهتری از استفاده با آن‌ها پیدا کنیم. هر سال که می‌گذرد، این دستیارها هوشمندتر از هر زمان دیگری می‌شوند. اکنون گویا دستیار صوتی گوگل در پیکسل ۷ نحوه صبحت کردن شما را یاد می‌گیرد تا درخواست های شما را بهتر درک کند. با ترنجی همراه شوید.

دستیار صوتی گوگل در پیکسل ۷ نحوه صبحت کردن شما را یاد می‌گیرد تا درخواست های شما را بهتر درک کند

اگر دستیار گوگل نتواند سؤالی را که می‌پرسید یا وظیفه‌ای را که می‌خواهید انجام دهد، درک کند، احتمال اینکه پاسخ مناسبی دریافت نکنید وجود دارد. تقریبا این موضوع یک رویه ثابت است که شما پاسخ مورد نیاز یا اقدامی را که می‌خواهید دریافت نخواهید کرد. مطمئنا، همیشه می‌توانید سوال یا وظیفه خود را تایپ کنید، اما بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از صدای خود به جای انگشتان دستشان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری 9to5Google، یک صفحه پشتیبانی گوگل درباره تشخیص گفتار شخصی برای دستیار صوتی این شرکت اطلاعاتی منتشر کرده است که فقط در پیکسل ۷ و دیکسل ۷ پرو در دسترس است. این ویژگی تعامل‌های صوتی شما با دستیار Google را به‌طور ایمن در دستگاهتان ذخیره می‌کند تا کلمات و عباراتی را که برایتان مهم هستند یاد بگیرید. این موضوع شامل کلمات اختصاری است که ممکن است اغلب از آن‌ها استفاده کنید.

دستیار صوتی گوگل در پیکسل ۷

گوگل می‌گوید که با فعال شدن این ویژگی، این دستیار صوتی از تعاملات شما برای یادگیری و بهبود خود در طول زمان و در همه زمینه‌ها استفاده می‌کند. وقتی با دستیار گوگل تعامل دارید، تشخیص گفتار شخصی توسط این دستیار به شما کمک می‌کند تا در طول زمان باهوش‌تر و کاربردی‌تر شود. این فعل و انفعالات شامل موارد صوتی، متن شناسایی شده و هرگونه تصحیحاتی است که از پرس و جوهای صوتی و تایپ شده انجام می‌دهید.

با وجود قابلیت تشخیص گفتار شخصی (Personalized Speech Recognition) دستیار شما به طور مداوم و در طول زمان چیزهای بیشتری یاد می‌گیرد و با نحوه صحبت شما تنظیم می‌شود. در حالی که این ویژگی به طور پیش فرض روشن است، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. با انجام این کار، تمام تعاملاتی که با دستیار گوگل داشته‌اید که (تا آن زمان در دستگاه ذخیره شده‌اند) حذف خواهند شد.

دستیار صوتی گوگل در پیکسل ۷

به گفته PhoneArena، برای غیرفعال کردن قابلیت تشخیص گفتار شخصی‌شده در پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، باید بگویید «Hey Google, open Assistant Settings» یا به Settings > Apps & Notifications > Assistant بروید. روی گزینه See all Assistant settings و سپس You و سپس Your Voice Recognition را فشار دهید. از صفحه بعدی، می‌توانید قابلیت تشخیص گفتار شخصی را خاموش یا روشن کنید.

گوگل می‌گوید غیرفعال کردن این ویژگی بر نحوه جمع‌آوری، ذخیره یا استفاده از داده‌های شما تحت سایر تنظیمات مانند Assistant Voice Typing در Gboard، Voice and Audio Activity، Voice Match، Personal Results، Improve Assistant from Federated Learning، Improve Gboard تاثیری نخواهد داشت. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان