حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام برنامه جدید گوگل خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

گوگل در رویداد I/O اخیر خود، از پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رونمایی کرد و قرار است این محصول در آینده عرضه شود. تا به امروز و پس از معرفی اولیه این محصولات، خبر خاصی در مورد آن‌ها منتشر نشده بود. اما اکنون شاهد انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام، تحت عنوان برنامه جدید گوگل هستیم. با ترنجی همراه شوید.

انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام با چه هدفی صورت خواهد گرفت؟!

اوایل امروز، نیویورک تایمز گزارش داد که بخشی از زنجیره صنعتی شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری، در حال انتقال از چین به ویتنام است. مهم‌ترین آن‌ها نیز گوگل، اپل و مایکروسافت هستند. به گفته افرادی که با برنامه‌های گوگل آشنا هستند، بخشی از تولید جدیدترین گوشی پیکسل گوگل در ویتنام انجام خواهد شد. گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد خط مونتاژ گوشی هوشمند پیکسل خود را از کارخانه فاکسکان چین به ویتنام منتقل کند. در حال حاضر، گوگل پیکسل ۷ در ویتنام در حال تولید است.

انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام

بر اساس این گزارش، گوگل انتظار دارد نیمی از گوشی‌های پیکسل خود را برای سال آینده در ویتنام تولید کند. علاوه بر این، گوگل یک دستگاه تاشو در خط تولید خود نیز دارد که ممکن است در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشیم که خط تولید گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت در چین خواهد بود. منابع مطلع معتقدند که این شرکت تولید خود را در چین حفظ می‌کند.

زیرا فناوری صفحه نمایش و لولای مورد استفاده در گوشی هوشمند جدید به تامین کنندگان چینی نزدیک‌تر است. به طور کلی اگرچه گوگل نیمی از تولید پیکسل ۷ را به ویتنام منتقل می‌کند، اما تولید پیکسل فولد این شرکت همچنان در چین باقی انجام خواهد شد. در حال حاضر، هیچ تایید رسمی از طرف گوگل در مورد دستگاه Pixel Fold وجود ندارد. با این وجود، از سال گذشته اخبار و شایعاتی درباره وجود یک زنجیره تامین برای این محصول وجود داشته است.

گوگل عرضه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در پاییز پیش‌رو را با نمایش طراحی آن‌ها تأیید کرد

به گفته خبرگزاری GizChina، حتی در چند سال گذشته نیز تاخیرهای متعددی رخ داده است. علاوه بر این، برخی از آیفون های ۲۰۲۲ اپل نیز در هند تولید خواهند شد. اپل پیش از این نیز در ویتنام، آیپد و اپل واچ تولید کرده بود. فهرست اخیر اپل از ۲۰۰ تامین کننده برتر نشان می‌دهد که حدود ۱۰ درصد از آن‌ها در ویتنام هستند. علاوه بر ویتنام، اپل برخی از خطوط تولید آیفون خود را به هند نیز منتقل خواهد کرد. این تصمیم برای آزمایش توانایی آن در ساخت آیفون در این کشور است.

مینگ چی کو ادعا کرده است که تولید انبوه آیفون ۱۴ اپل در هند در سال جاری هنوز حدود ۶ هفته از چین عقب است. اپل و فاکسکان که تحت تاثیر عواملی مانند محرمانه بودن محدود هستند، معتقدند که تولید همزمان آیفون ۱۴ در هند و چین غیر ممکن است. نظر شما کاربران ترنجی در مورد انتقال خط تولید سری پیکسل به ویتنام چیست؟ آیا تصمیم گوگل مبنی بر انتقال خطوط تولید اصلی‌ترین محصول خود، کار درستی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان