حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سامسونگ با ترکیب سری Note و S خود و عرضه گلکسی S22 Ultra، ثابت کرد که در تولید یک گوشی هوشمند فوق‌العاده، هیچ خط و مرزی وجود ندارد. این موضوع خود سبب خوشحالی طرفداران این برند شد. حالا گویا کره‌ای‌ها می‌خواهند فراتر از این روند و گلکسی S23 اولترا را به بهترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر تبدیل کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی S23 اولترا را به بهترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر تبدیل کنند

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی S23 اولترا سامسونگ منتشر شده است که تضمین می‌کند سامسونگ بهترین پرچمدار سال‌های اخیر را در سال آینده عرضه خواهد کرد. بسیاری از مردم امید زیادی به این گوشی هوشمند پریمیوم دارند. از آنجایی که Ice Universe جزو اولین کسانی بود که در مورد گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای آبشاری، بریدگی نمایشگر آیفون X، طراحی جدید آیفون ۱۴ و سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گزارش داده است.

پس می‌توان به این اطلاعات جدید اعتماد کرد زیرا از یک منبع قابل اعتماد منتشر شده است. اینطور که پیداست، گلکسی S23 اولترا قرار است تا از بهترین پرچمدار قبلی سامسونگ نیز پیشی بگیرد. طبق گفته یک متخصص چینی تایید شده توسط Ice Universe و سایر منابع آگاه و قابل اعتماد، در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ، گلکسی S23 اولترا این شرکت ممکن است برترین و بزرگ‌ترین پرچمدار این شرکت در سال‌های اخیر باشد.

گلکسی S23 اولترا

 

به گفته چندین کاربر، گلکسی زد فولد ۴ اکنون برترین گوشی هوشمند سامسونگ است. با این حال، این منبع ادعا می‌کند که اگر شرکت‌های چینی وارد بازار جهانی دستگاه‌های تاشو شوند، سهم بازار سامسونگ به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. بنابراین، اگر Galaxy 23 Ultra به خوبی در بخش ّای مختلف خود، با قابلیت‌های مناسبی همراه شود، شکی نیست است این محصول فروش سامسونگ را چند پله ارتقا خواهد داد.

علاوه بر ویژگی‌هایی که قبلا در مورد آن‌ها اخباری شنیده‌ایم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه ممکن است بهبود بخش CPU آن باشد. بر اساس گمانه زنی‌ها، این محصول شامل یک تراشه ۳ نانومتری با کد Exynos Quadra خواهد بود و به استفاده از معماری AMD RDNA2 ادامه خواهد داد. علاوه بر این، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت سه بعدی، صفحه نمایش تخت یا تقریبا مسطح و نوآوری‌های دیگری ممکن است در این گوشی هوشمند گنجانده شود. همانطور که پیش بینی می‌شد، طراحی این مدل کمی نسبت به نسل فعلی تغییر خواهد کرد.

گلکسی S23 اولترا

به گفته وب سایت خبری GizChina، گمانه زنی‌های جدیدی ادعا می‌کنند که طراحی جدید خیلی متفاو نخواهد بود و گلکسی اس ۲۳ اولترا از مدل طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا بهره خواهد برد. این موضوع از نظر اندازه، نوع صفحه نمایش و طراحی و چند پیشرفت دیگر قابل بحث است. با طراحی مجدد اسلات قلم S و سایر پیشرفت‌ها نسبت به گلکسی S22 Ultra، سری پرچمدار S23 سامسونگ ممکن است در واقع یک ارتقا فوق‌العاده کامل باشد.

اینطور که منابع مطلع گفته‌اند، ابعاد این دستگاه ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی متر خواهد بود. که شبیه همان ابعاد به کار گرفته شده در گلکسی S22 Ultra است. همچنین این منبع ادعا می‌کند که S23 Ultra مانند S22 Ultra، دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین ذکر این نکته لازم است که یکی از نسخه‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا، با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و همچنین با با نرم‌افزار بهبود یافته همراه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان