حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید دوربین گلکسی S23 Ultra وضعیت آن را در مقابل پیکسل ۷ نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، دوربین، سامسونگ

دوربین گوشی‌های گلکسی سامسونگ همواره یکی از نقاط قوت این دستگاه‌ها بوده است و این شرکت همیشه سعی بر ارائه بهترین کیفیت ممکن را داشته است. اکنون گویا تصاویر جدید دوربین گلکسی S23 Ultra وضعیت آن را در مقابل پیکسل ۷ نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر جدید دوربین گلکسی S23 Ultra وضعیت آن را در مقابل پیکسل ۷ نشان می‌دهد

Ice Universe، افشاگر مشهور محصولات سامسونگ، تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که ادعا می‌شود توسط گلکسی اس ۲۳ اولترا ثبت شده است تا نشان دهد که چگونه با گلکسی اس ۲۲ اولترا و جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل، یعنی پیکسل ۷ پرو، مقایسه می‌شود. تا حد زیادی تایید شده است که گلکسی اس ۲۳ اولترا، سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در S22 Ultra را کنار گذاشته و برای ارائه یک دوربین بهتر، از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی با دیافراگم بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد.

آیس یونیورس قبلا مقایسه دوربینی بین S22 Ultra و S23 Ultra منتشر کرده بود تا نشان دهد که چگونه سنسور این دو دستگاه در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و S23 Ultra بدون شک تصاویر بسیار بهتری ثبت می‌کرد. حالا بحث و جدل بر سر سامسونگ با مقایسه دیگری بازگشته است، اما این بار یک تصویر پیکسل ۷ پرو نیز اضافه شده است تا دید بهتری از عملکرد S23 Ultra در برابر این دو گوشی به ما ارائه دهد.

تصاویر جدید دوربین گلکسی S23 Ultra

از این سه گوشی برای گرفتن عکسی شبیه کدو تنبل و پاپایا استفاده شد و آیس یونیورس ابتدا از فالوورهایش پرسید که پس از بزرگنمایی، کدام عکس را بیشتر می‌پسندند، بدون اینکه مشخص شود کدام عکس توسط کدام گوشی گرفته شده است (بلایند تست یا تست دوربینی که در آن نام دستگاه مشخص نیست). اکثریت قاطع کاربران به اولین تصویر رای دادند که بعدا مشخصا شد توسط S23 Ultra گرفته شده است.

در حالی که جای تعجب نیست که S23 Ultra نسبت به S22 Ultra عملکرد بهتری داشته است، اما جالب‌تر این است که جزئیات ظریف مانند برجستگی‌ها و خطوط روی میوه‌ها را حتی بهتر از Pixel 7 Pro حفظ کرده است که اتفاقا دوربین این دستگاه گوگل یکی از بهترین دوربین‌ها ثبت جزئیات است. بهترین دوربین گوشی‌های اخیر یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نسبت به سنسور وضوح پایین‌تر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Pixel 7 Pro در زوم دیجیتال دارد. دلیل آن این است که دوربینی با تعداد مگاپیکسل بالاتر جزئیات کافی را حفظ می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هنگام زوم کردن روی یک تصویر، تک تک پیکسل‌ها غیر قابل رویت می‌شوند.

به گفته PhoneArena، اگرچه پیکسل ۷ پرو در این مقایسه خاص در برابر S23 Ultra شکست خورده است، اما تصویر کامل را نشان نمی‌دهد و باید دید که پیکسل‌های کوچک‌تر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی S23 Ultra باعث می‌شود در برابر سنسورهای بزرگ‌تر و پیکسل‌ها، که از نظر تئوری می‌توانند نور بیشتری را جذب کنند، موفق‌تر عمل نماید یا خیر. صرف نظر از اینکه S23 Ultra در برابر رقبای فعلی و بعدی خود چگونه عمل می‌کند، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد و مطمئنا علاقه مندان به عکاسی را شگفت زده خواهد کرد. آیس یونیورس قبلا گفته بود که این بزرگ‌ترین پیشرفت دوربین در سال‌های اخیر خواهد بود.

سه سنسور دیگر بدون تغییر باقی خواهند ماند، بنابراین می‌توان انتظار دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و وربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر را داشت. شایعه شده است که این گوشی دارای همان صفحه نمایش ۶.۸ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مدل قبلی است، اما از تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ساخت کوالکام قدرت می‌گیرد و ممکن است دارای یک دوربین سلفی جدید نیز باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این دستگاه گران‌تر از S22 Ultra باشد. نظر شما کاربران ترنجی در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

تفاوتی ندارد تنها فرق دیوار تو تصویر اس 23 کمتر تار شده همین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان