حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی آنباکسینگ پیکسل 7 پرو پیش از معرفی رسمی این گوشی را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

سری پیکسل 7 پیش از این به‌صورت پیش‌نمایشی توسط گوگل معرفی شده است، اما با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی رسمی، یک ویدیوی جدید آنباکسینگ از پیکسل 7 پرو، طراحی نهایی گوشی پرچمدار آینده گوگل را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

آنباکسینگ پیکسل 7 پرو

Gadgetfull BD، یک خرده‌فروش در بنگلادش، امروز ویدئوی کوتاهی را در فیس‌بوک منتشر کرد که بسته‌بندی Pixel 7 Pro در رنگ مشکی این دستگاه را نشان داده و محتویات داخل جعبه آن را فاش می‌کند.

 

 

این همان نسخه مشکی این گوشی است که در گذشته نیز آن را دیده بودیم، هرچند این بار با لوگوی واقعی گوگل به‌جای نشانگر نمونه اولیه همراه شده است. در این ویدیو، هیچ مقایسه‌ای با دستگاه دیگری وجود ندارد، اما در یک نگاه به‌نظر می‌رسد که گوگل امسال برای گوشی پرچمدار خود لبه‌های منحنی با شیب کمتر نسبت‌به پیکسل 6 پرو را درنظر گرفته است. نحوه انعکاس نور از طرفین در این ویدیو به‌اندازه پیکسل 6 پرو نیست. این مورد را در مقایسه پیکسل 7 پرو با پیکسل 6 پرو دیده بودیم که دستگاه جدیدتر دارای انحنای کمتری خواهد بود، اما تشخیص این انحنا در آن سخت بود.

آنباکسینگ پیکسل 7 پرو

آنباکسینگ پیکسل 7 پرو

در مورد بسته‌بندی پیکسل 7 پرو، تجربه جعبه‌گشایی تا حد زیادی شبیه به سری پیکسل 6 است. طراحی جعبه اساساً یکسان بوده و داخل آن یک کابل USB-C به USB-C وجود دارد، اما هیچ نشانی از آداپتور شارژ به چشم نمی‌خورد. گوگل همچنین از کاغذ برای پوشاندن نمایشگر استفاده می‌کند که در راستای اهداف پایداری محیط زیست این شرکت است.

در این مرحله، حدود یک ماه تا رونمایی رسمی از Pixel 7 و Pixel 7 Pro فاصله داریم. این شرکت معمولا گوشی‌های پرچمدار خود را در مهرماه معرفی می‌کند. درکنار این دستگاه‌ها، انتظار داریم گوگل جزئیات بیشتری از ساعت هوشمند پیکسل واچ خود نیز ارائه دهد که در همین ویدیو، به‌نظر می‌رسد در دست فرد جعبه‌گشا بسته شده است.

نظر شما پیرامون آنباکسینگ پیکسل 7 پرو و طراحی گوشی پرچمدار آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی