حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه های اولیه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو این بار در یک ویدئو بررسی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قرار است در هفته اول ماه اکتبر و شاید در 14 مهر ماه 1401 معرفی و پیش‌ سفارشات نیز احتمالاً از همان روز شروع شوند. این دو مدل ممکن است یک هفته‌ پس از معرفی، عرضه شوند. در مقایسه با سری Pixel 6، خانواده Pixel 7 با تغییرات جزئی در نوار دوربین و سایر قسمت‌ های گوشی و اصلاحاتی در طراحی همراه خواهد شد. اما امروز نه تنها عکس، بلکه فیلم بررسی و مقایسه آنها با دستگاه های نسل گذشته منتشر شده است.

بله یوتیوبر معروف، Unbox Therapy، توانست یک جفت نمونه اولیه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو با رنگ Obsidian را در اختیار بگیرد. در حالی که اینها نسخه‌ های فروش عمومی این تلفن‌ها نیستند، و نرم‌افزار آنها چیزی نیست که شما با هر دو گوشی در اختیار دارید (در واقع برخی از نرم‌افزارها حتی برای اجرا در دسترس نیستند)، اما این ویدیو حداقل می‌تواند تفاوت‌ها و شباهت‌ های بین خانواده گوگل پیکسل 6 و پیکسل 7 را نشان دهد.

نمونه های اولیه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

Pixel 7 Pro بار دیگر دارای دوربین تله فوتو پریسکوپی خواهد بود

بله یک بار دیگر، نسخه پرو از خط تولید پرچمداران Pixel دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ است که در مقایسه با دو دوربینی که در مدل ساده خواهید یافت، سه دوربین (اصلی و فوق عریض همراه با لنز تله‌فوتو) را ارائه می‌کند. بنابراین در این بخش دقیقاً مشابه پیکسل 6 پرو خواهد بود. همچنین پیکسل 7 پرو با 12 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود. اما پیکسل 7 تنها مجهز به 8 گیگابایت رم (همانطور که در پیکسل 6 وجود دارد) خواهد بود.

 

 

Pixel 7 Pro لبه‌ های صیقلی دارد، چیزی که در مدل ساده یافت نمی‌شود. گفتنی است که هر دو دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد. در نمای جلویی Pixel 7 Pro نه تنها دارای یک حفره پانچ کوچکتر در جلو در مقایسه با Pixel 7 است، بلکه این دستگاه گران‌تر دارای حاشیه‌ های نازک‌ تری نیز خواهد بود.

نمونه های اولیه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

در مورد حاشیه‌ها، پیکسل 7 نیز دارای حاشیه‌ های نازک‌ تری نسبت به پیکسل 6 خواهد بود، اگرچه پیکسل 6 صفحه‌ نمایش بلندتری دارد. پیکسل 6 همچنین 1.72 میلی متر پهن تر از جانشین خود است و 10 گرم وزن بیشتری دارد.

درباره پیکسل 7 پرو نیز این دستگاه 0.20 میلی متر باریک تر از پیکسل 6 پرو است. اما در برآمدگی دوربین همان 11.50 میلی متر باقی مانده است. مدل جدیدتر 0.78 میلی متر پهن تر و 1 گرم سنگین تر از مدل قبلی خود است. به نظر می رسد صفحه نمایش خمیده نیز در این مدل آینده کمتر دیده می شود.

متأسفانه مواردی وجود دارد که ما هنوز نمی دانیم. از جمله اندازه باتری مدل های جدید، اینکه آیا حسگر اثر انگشت بهبود یافته است یا خیر. همچنین اینکه آیا باز کردن قفل با چهره به سری پیکسل 7 اضافه می‌شود یا خیر. اگر تفاوت وضوح صفحه نمایش مانند گذشته باقی بماند، صفحه نمایش پیکسل 7 پرو 1440p در مقایسه با 1080p در پیکسل 7 خواهد بود. اما انتظار می رود که مدل پرو به کاربران اجازه دهد تا با کاهش رزولوشن نمایشگر به 1080p در صورت خواست خود، در مصرف باتری صرفه جویی کنند.

خانواده پیکسل 7 در مقابل خانواده پیکسل 6

خانواده پیکسل 7 در مقابل خانواده پیکسل 6

گوگل شاید به دارندگان سری پیکسل 6 با تخفیف قیمتی هنگفت برای خرید سری پیکسل 7 پاداش دهد

بله نویسنده منبع می‌گوید که او به‌ عنوان یک مالک پیکسل 6 پرو، شخصاً دوست دارد ببیند گوگل به کسانی پاداش می‌دهد. آنهایی که این شرکت را در بدترین دوره از باگ‌ های دیوانه‌وار کنار نگذاشته‌اند. آنهایی که پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو خود را برای خرید دستگاهی کم دردسر‌تر در خانواده گلکسی اس 22 و خانواده آیفون 13 یا بسیاری دیگر از آنها رها نکرده‌اند. گوگل باید به دارندگان سری Pixel 6 با ارائه شرایط معامله مطلوب برای Pixel 7 یا Pixel 7 Pro امتیازات ویژه دهد. البته این موضوع ممکن است. به طور مثال گوگل به دارندگان Pixel 3a اجازه داد تا در معامله و خرید Pixel 6a رقمی معادل 300 دلار اعتبار دریافت کنند. این بدان معناست که قیمت گوشی جدید برای صاحبان Pixel 3a فقط 149 دلار برای این مشتریان خوش شانس بود.

پر باگ ترین پرچمدار جهان پیکسل ۶ پرو است

اما اینکه آیا گوگل در حال برنامه ریزی برای ارائه یک فرصت بزرگ به دارندگان فعلی سری پیکسل 6 است یا خیر، مشخص نیست. اما این می تواند یک تحول بزرگ در روابط عمومی برای شرکتی باشد که مجبور است با اشکالات زیادی در مدل های پرچمدار فعلی و به روز رسانی هایی که باید انجام می‌ شد اما نشد، مقابله کند. از جمله اشکالات بزرگ در خانواده پیکسل 6، تأخیر و شکایت در مورد حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بود. هرچند در حال حاضر، با انتشار اندروید 13، حسکر بیومتریک در این دو مدل نشانه هایی از دقیق بودن و باز کردن قفل گوشی با سرعت نسبتاً سریع را نشان می دهد.

 

طراحی خانواده گوگل پیکسل 7 را می‌پسندید؟ این دو دستگاه برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری