حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۵۰ هواوی احتمالا برخی از کاربران را ناامید خواهد کرد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، هواوی

شرکت چینی هواوی که زمانی از آن به عنوان غولی بی همتا یاد می‌شد، این روزها با وجود تحریم‌های سنگین و همه جانبه‌ای که بر آن اعمال شده است، دیگر توانمندی گذشته را ندارد. بر همین اساس، گویا میت ۵۰ هواوی احتمالا برخی از کاربران را نا امید خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میت ۵۰ هواوی احتمالا برخی از کاربران را نا امید خواهد کرد؛ عرضه با تراشه قدیمی و بدون قابلیت 5G

هواوی شاید همچنان یکی از مهم‌ترین بازیگران فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند بازار باشد و نیز اغلب با عرضه محصولاتش، تیتر اصلی رسانه‌ها را به خود اختصاص دهد. اما نمی‌دانیم که آیا این شرکت می‌تواند با این شرایط، ارتباط خود با مشتریان را حفظ کند یا خیر. بر اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت سرانجام آماده عرضه سری میت ۵۰ هواوی شده است. اما پس از چندین ماه انتظار، در نهایت این دستگاه ممکن است برای کسانی که منتظر یک گوشی هوشمند تمام عیار در بخش محصولات برتر سال ۲۰۲۲ هستند، نا امید کننده باشد. ظاهرا این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام سال گذشته را مجددا استفاده خواهد کرد و همچنین به شبکه‌های 4G محدود خواهد شد.

میت ۵۰ هواوی

مشخصات ادعایی میت ۵۰ هواوی نیز قابل توجه است. این گوشی کاربرانیکه انتظار چیزی بالاتر از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دارند را ناامید خواهد کرد. اما شایعات می‌گویند تراشه Kirin 9000S احتمالا با هواوی میت ۵۰ پرو عرضه می‌شود. احتمالا با توجه به موجودی محدود هواوی از این چیپست رسمی که هنوز عرضه نشده است، این شرکت اسنپدراگون ۸۸۸ را در برای میت ۵۰ استفاده خواهد کد. محدودیت 4G جای تعجب ندارد. به هر حال، این شرکت همچنان در تلاش است تا پس از تحریم‌های سنگین ایالات متحده، جایگزینی برای شبکه 5G در تلفن‌های هوشمند خود پیدا کند.

گزارش جدیدی از TechPreacher که یک برگه مشخصات در Weibo منتشر کرده است نیز مورد توجه قرار گرفته است. ظاهرا این گوشی با صفحه نمایش OLED ساخت BOE و با وضوح Full HD+ عرضه خواهد شد. صفحه نمایش با توجه به استانداردهای فعلی، ۶.۳۸ اینچ و به صورت فشرده است. نمایشگر میت ۵۰ هواوی دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. مشخص نیست که آیا این پنل از نرخ نوسازی پویا پشتیبانی می‌کند یا خیر.

جدیدترین رندر هواوی میت 50 پرو با برند XMAGE را در ترنجی ببینید

خانواده میت 50 هوآوی احتمالاً با چهار عضو در 16 شهریور ماه 1401 معرفی شوند

به گفته GizChina، نکته جالب اینجاست که این گوشی یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی نیز در قسمت پشت خواهد داشت. پیکربندی دقیق هر سنسور هنوز هم ناشناخته باقی مانده است، اما این بار قاعدتا همگاری با برند لایکا دیگر وجود ندارد. با این حال، این گوشی ممکن است با بخش جدید تصویربرداری هواوی X Mage عرضه شود.

علاوه بر اسنپدراگون ۸۸۸ نسل چهارمی، هواوی میت ۵۰ ممکن است با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این دستگاه به احتمال زیاد، جدیدترین نسخه سیستم عامل Harmony OS 3 را در زمان عرضه اجرا می‌کند. در حال حاضر، تاریخ عرضه این دستگاه نامشخص است، اما با توجه به افشای اطلاعات، ما فرض می‌کنیم که به زودی معرفی خواهد شد. این دستگاه در حال حاضر گواهینامه 3C لازم را دریافت کرده است و معرفی قریب الوقوع آن در چین بسیار محتمل است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان