حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M44 5G سامسونگ در میان داده های بلوتوث SIG مشاهده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر فکر می‌کنید سامسونگ توجه کافی به سری گلکسی M نمی‌کند، خبر خوبی برای شما داریم. این غول فناوری کره ای در حال توسعه یک گوشی میان رده جدید از سری M با نام گلکسی M44 5G است. ماه گذشته بود که این تلفن هوشمند در میان داده های وب‌سایت NRRA کره ظاهر شد و هم اکنون موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شده است.

گلکسی M44 5G از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند

این بار گلکسی M44 5G در وب‌سایت بلوتوث SIG ظاهر شده است. این وب‌سایت شماره مدل (SM-M446K) و نام تلفن هوشمند مذکور را تأیید می‌کند . هم اکنون می‌دانیم که Galaxy M44 از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد. با وجود آنکه لیست بلوتوث SIG، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نداده، اما نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است.

داده های بلوتوث SIG

متاسفانه هنوز مشخصات Galaxy M44 5G ناشناخته است. اما گفته می‌شود که این دستگاه از یک تراشه بالارده استفاده خواهد کرد. در اوایل تابستان سال جاری، گوشی هوشمندی از سامسونگ با شماره مدل SM-M446K (همان چیزی که در گواهینامه بلوتوث دیدیم)، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. در کمال تعجب این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار بود. این یک تراشه قدیمی از کمپانی کوالکام است که برای گوشی های بالارده توسعه یافته است. این تراشه نیروی پردازشی مورد نیاز سری Galaxy S21 را (نسخه عرضه شده در آمریکا) تأمین می‌کند. داده های بنچمارک Geekbench نشان داد که این دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ بهره می‌برد. یعنی آنکه این تلفن هوشمند آینده سامسونگ در زمان عرضه از رابط کاربری One UI 5.1 برخوردار خواهد بود. حدس و گمان هایی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی وجود دارد.

داده های بلوتوث SIG

شاید Galaxy M44 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ راهی بازار شود

لازم به ذکر است که دیده شدن گوشی های میان رده گلکسی با تراشه های قدیمی در میان داده های گیک بنچ موضوع جدیدی نیست. اما تاکنون هیچ یک از این موارد، به محقق نشده است. در گذشته، شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر آنکه Galaxy M54 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار است. اما این تلفن هوشمند با چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ راهی بازار شد. وب‌سایت SamMobile معتقد است که احتمالا همین تراشه نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy M44 را تأمین خواهد کرد.

آیا این تصویر متعلق به گلکسی M44 سامسونگ است؟

نظر شما درباره این گوشی میان رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی