حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M44 5G با تراشه اسنپدراگون سری ۸ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

به نظر می‌رسد که سامسونگ، گوشی هوشمند جدیدی را در دست توسعه دارد. یک گوشی معرفی نشده سامسونگ با شماره مدل SM-M446K در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. شماره مدل این دستگاه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث، با نام گلکسی M44 5G وارد بازار خواهد شد.

گلکسی M44 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد بود

لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آزمایش عملکرد گلکسی M44 5G است. این موضوع نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور احتمالا در چند هفته آینده معرفی خواهد شد. لیست این بنچمارک نشان می‌دهد که Galaxy M44 5G مجهز به تراشه ای از سری اسنپدراگون ۸ خواهد بود. این موضوع هیجان انگیز به نظر می‌رسد. اما باید اشاره کنیم که تراشه به کار گرفته شده در M44 5G، یک چیپست جدید نخواهد بود. در ادامه به سایر مشخصات این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

داده های گیک بنچ

لیست Geekbench گلکسی M44 5G نشان می‌دهد که در تست تک هسته ای امتیاز ۱۵۳۱ و در تست چند هسته ای امیتاز ۳۷۷۱ را کسب کرده است. جزئیات CPU و اطلاعات GPU موجود در لیست بنچمارک مذکور تایید می‌کند که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد بود. همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، لیست این بنچمارک، Galaxy M44 5G را با ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ نشان می‌دهد.

Galaxy M42 5G

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که حرف «K» ذکر شده در شماره مدل این گوشی، یک برنامه ریزی برای سامسونگ است. مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد آن را در بازار های دیگر از جمله هند عرضه کند یا خیر. احتمالا گلکسی M44 5G جانشین گلکسی M42 خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. Galaxy M42 5G به اسنپدراگون 750G مجهز شده بود. از این رو، مشاهده گلکسی M44 5G با تراشه اسنپدراگون سری ۸ دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. امیدواریم در آینده، مشخصات بیشتری از این تلفن هوشمند آینده سامسونگ، به بیرون درز کند‌.

مشخصات Galaxy M42 5G را به یاد دارید؟

گلکسی M42 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن HD+ است. همان طور که اشاره شد، این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 750G تأمین می‌کند. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. چهار لنز دوربین در قاب پشتی M42 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۴۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین اولترا واید نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین های ماکرو و تشخیص عمق این دستگاه، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارند.

گلکسی M42 5G سامسونگ معرفی شد: تقریباً همان گلکسی A42 5G برای بازار هند!

نظر شما درباره Galaxy M44 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

سامسونگ دیگه خیلی سری ام و اف و فلان و بهمان داره

بسه مرد، روی همون سری A تمرکز کن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی