حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE سامسونگ در هند معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ سرانجام نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE را برای عرضه در بازار هند، معرفی کرد. چندی پیش عرضه این تلفن هوشمند در هند تأیید شده بود. اما هم اکنون در سکوت خبری، فروش این گوشی جدید سامسونگ در فروشگاه های فیزیکی آغاز شده است.

نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE قیمتی حدود ۶۰۰ دلار دارد

نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE به طور رسمی معرفی شده است. به نظر می‌رسد که سرانجام این تلفن هوشمند در سکوت خبری، در فروشگاه های فیزیکی سامسونگ عرضه شده است. این گوشی هوشمند جدید با قیمت ۴۹,۹۹۹ روپیه (۶۰۴ دلار) در دسترس کاربران هندی قرار می‌گیرد. البته قیمت اولیه این دستگاه معادل ۴۴,۹۹۹ روپیه (۵۴۳ دلار) است.

Galaxy S21 FE

همان طور که منبع این گزارش اشاره میکند، به جز استفاده از Snapdragon 888 به جای تراشه اگزینوس، سایر مشخصات یکسان است. Galaxy S21 FE جدید همچنان دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این باتری توسط آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود. ضخامت این تلفن هوشمند فقط ۷.۹ میلی متر و وزن آن ۱۷۷ گرم است.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy S21 FE دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی وضوح ۱۲ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن نیز (از نوع تله فوتو) از رزولوشن مشابه برخوردار است. یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اف ای وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و درون یک پانچ هول قرار گرفته. از دیگر ویژگی های قابل توجه این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از بلوتوث ۵.۰، NFC، پشتیبانی از شارژ معکوس بی سیم و گواهینامه IP68 اشاره کرد. این گواهی نشان می دهد که تلفن هوشمند مورد بحث از برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهد بود.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE سامسونگ رسما عرضه شد: حضور One UI 5.0

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی