حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده میت 50 هوآوی احتمالاً با چهار عضو در 16 شهریور ماه 1401 معرفی شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هوآوی در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری Mate خود در بازار چین است. خانواده هوآوی میت 50 به زودی معرفی می‌شوند. این در حالی است که این شرکت هنوز تاریخ معرفی را رسماً تأیید نکرده است، اما این تاریخ به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آخرین اطلاعات غیر رسمی به رونمایی از جدیدترین پرچمداران هوآوی در تاریخ 16 شهریور ماه 1401 اشاره دارند. بیایید ویژگی های این خانواده 4 عضوی را در ترنجی بررسی کنیم.

هوآوی به اندازه‌ی قبل از اعمال تحریم های آمریکا علیه این شرکت، بر روی گوشی های هوشمند تمرکز نکرده است. اما این شرکت همچنان به عرضه گوشی های هوشمند خود در بازار ادامه می دهد.

طبق آخرین گزارش ها گوشی های هوشمند سری میت 50 هواوی در تاریخ 16 شهریور ماه 1401 در بازار چین عرضه خواهند شد. طبق این اخبار جدید این مجموعه شامل چهار مدل هواوی میت 50E، میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS می شود.

همچنين اخیراً گزارش شده است که Mate 50 RS ممکن است به دلیل کمبود موجودی تراشه‌ های سری Kirin از پردازنده داخلی توسعه‌یافته Kirin 9000S این شرکت استفاده نکند.

انتظار می‌رود گوشی های هوشمند سری میت 50 هواوی با ویژگی های جدید برای بخش دوربین همراه با پشتیبانی از  تکنولوژی تصویر هوآوی XMAGE عرضه شوند. این تلفن ها همچنین می توانند در مقایسه با نسل قبلی خود دارای سخت‌افزار داخلی ارتقا یافته باشند، اما همچنان فقط مجهز به تکنولوژی 4G خواهند بود.

خانواده میت 50 هوآوی احتمالاً در چهار عضو در 16 شهریور ماه 1401 معرفی شوند

خانواده میت 50 شامل چهار مدل و دو تراشه متفاوت خواهد بود

در حالی که این شرکت هنوز در حال انجام برخی فرآیند های داخلی برای گوشی مربوطه است، گزارش جدید حاکی از آن است که سری میت 50 هواوی با 4 مدل جدید و 2 پردازنده مختلف معرفی خواهد شد.

طبق پست جدیدی که وبلاگ نویس افشاگر چینی منتشر کرده است، این غول فناوری چینی کنفرانس بزرگی را برای معرفی خانواده میت 50 هوآوی ترتیب می دهد. البته مشخص نیست که رویداد معرفی 16 شهریور ماه شامل سه مدل است و چهارمین مدل در روز دیگری معرفی خواهد شد یا خیر. اگرچه پست او حداقل توجه ما را به حضور مدل چهارم می کشاند که چیزی جز Mate 50e نیست. بنابراین، به جای تنها سه عضو، ممکن است چهار عضو جدید از ترکیب Mate 50 پیدا کنیم که در 16 شهریور ماه رونمایی شوند.

کاربران باید توجه داشته باشند که گوشی هوشمند Mate 50e در خط تولید اصلی پرچمداران هوآوی قرار نخواهد گرفت. این بدان معناست که تنها میت 50 استاندارد، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS پورشه ادیشن به‌ عنوان نسخه‌ های پرچمدار هوآوی در بازار عمل خواهند کرد. علاوه بر این، سری میت 50 برخلاف نسخه های پیشین دیگر از نمایشگر آبشاری استفاده نمی‌کنند.

Huawei Mate 50E عضو میان‌رده خانواده میت 50 با اسنپدراگون 778G خواهد بود

از طرف دیگر، این افشا همچنین نشان می دهد که گوشی Mate 50e می تواند به عنوان یک دستگاه میان رده وارد بازار شود. ما انتظار داریم که هوآوی قبل از کنفرانس رسمی معرفی، کمی در این زمینه ما را مطلع کند.

وبلاگ نویس همچنین در پست خود به دو چیپست اسنپدراگون نیز اشاره کرده است. طبق اطلاعات، میت 50e با پردازنده اسنپدراگون 778G راه اندازی خواهد شد. در حالی که سایر نسخه های پرچمدار جدیدترین نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 1 را استفاده می کنند.

اسنپدراگون 778G: این پردازنده با معماری فرآیند 6 نانومتری ساخته می‌شود و در دسته میان رده قرار می‌گیرد. این تراشه شامل یک CPU کوالکام Kryo 670 و یک GPU از نوع Adreno 642L برای رندر گرافیکی است.

اسنپدراگون 8 نسل 1 4G: این پردازنده پرچمدار بوده دارای ویژگی های هوش مصنوعی نسل هفتم کوالکام است که در نهایت عملکرد دستگاه را در بهترین سطوح تضمین می کند.

خانواده میت 50 هوآوی احتمالاً در چهار عضو در 16 شهریور ماه 1401 معرفی شوند

ناچ سری هواوی میت 50 کوچکتر از نسل های پیشین خواهد بود

ناچ هوآوی میت 50 پرو مدت زیادی است که محل بحث افشاگران است. اما آخرین نکته در این مورد نشان می دهد که این ناچ نازک و کوچکتر از نسل های پیشین خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، هواوی میت 50 پرو با بریدگی ناچ عرضه خواهد شد. اما این بریدگی ظاهری کوچکتر نسبت به قبل دارد. سیستم ناچ در گوشی های هواوی با میت 20 پرو شروع شد و این سازنده فناوری چینی این نوع طراحی را برای افزایش جنبه های امنیتی گوشی خود معرفی کرده است.

از ویژگی های امنیتی این گوشی می توان به FaceID و همچنین سنسور های ویژه برداری از چهره اشاره کرد. همچنین از عکاسی پرتره بهتر نیز پشتیبانی می کند.

به نقل از منبع، همراستا با سایر گوشی‌های هوشمند هوآوی، خط تولید آتی از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خود این شرکت که در چین HongMeng OS نامیده می‌شود، استفاده خواهد کرد.

طراحی احتمالی هواوی میت 50 ازطریق قاب محافظ آن فاش شد

انتظار می‌رود معرفی گوشی‌ های هوشمند سری میت 50 هواوی در 16 شهریور ماه انجام شود. بنابراین انتظار داریم این شرکت به زودی تاریخ عرضه را تایید و یا رد و شروع به بررسی ویژگی‌ های گوشی آینده خود کند.

 

نظر شما راجع به ویژگی های خانواده میت 50 هوآوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری