حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی گوشی Moto X30 Pro را به‌اشتراک گذاشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، موتورولا

موتورولا پیش از معرفی رسمی گوشی پرچمدار Moto X30 Pro خود، به انتشار تیزرهای متعدد از این دستگاه در رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی که در بازار جهانی از آن به‌عنوان Edge 30 Ultra نیز یاد می‌شود، از سنسور 200 مگاپیکسلی جدید ISOCELL HP1 سامسونگ استفاده می‌کند. اگرچه تاکنون موارد زیادی پیرامون این دستگاه ناشناخته باقی مانده، اما یکی از مدیران موتورولا به‌تازگی اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی گوشی Moto X30 Pro را به‌اشتراک گذاشته است.

اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی سنسور ISOCELL HP1 گوشی Moto X30 Pro

همان‌طور که گفته شد، موتورولا اولین نمونه عکس دوربین گوشی هوشمند خود با سنسور 200 مگاپیکسلی را به‌اشتراک گذاشته است. این دستگاه که با نام Moto X30 Pro در چین عرضه می‌شود، در سطح جهانی با نام Edge 30 Ultra ارائه خواهد شد. موتورولا نه‌تنها نمونه دوربین گوشی آینده خود را به‌اشتراک گذاشته، بلکه چندین مورد از مشخصات سنسور این دستگاه را نیز تأیید کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، Edge 30 Ultra از ISOCELL HP1 سامسونگ شامل یک حسگر تصویر 1/1.22 اینچی با پیکسل‌های 0.64 میکرومتری استفاده می‌کند. بااین‌حال، این سنسور برای بهبود حساسیت به نور از ترکیب پیکسلی 4:1 استفاده کرده که وضوح خروجی را به 50 مگاپیکسل کاهش می‌دهد. طبق گفته‌ی موتورولا، ISOCELL HP1 هنگام خروجی 50 مگاپیکسلی باید جزئیات بیشتری نسبت‌به یک سنسور 108 مگاپیکسلی ارائه دهد؛ همچنین حتی زمانی که برای ایجاد یک تصویر 12 مگاپیکسلی از ترکیب پیکسلی 9:1 استفاده می‌کند.

اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی سنسور ISOCELL HP1 در گوشی Moto X30 Pro

اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی سنسور ISOCELL HP1 گوشی Moto X30 Pro

در تلاش برای نشان دادن قابلیت‌های ISOCELL HP1، رئیس شعبه چین موتورولا یک تصویر کامل 50 مگاپیکسلی را در Weibo به‌اشتراک گذاشته است. جای تعجب نیست که این تصویر با وضوح 6144 در 8192 پیکسل، حجم بسیار بزرگی دارد. به‌این‌ترتیب، ما رزولوشن تصویر را به حداقل کاهش داده‌ایم. اگر علاقه‌مند به مشاهده تصویر در اندازه کامل خود هستید، می‌توانید ازطریق این لینک از جزئيات آن لذت ببرید. درنهایت، به‌نظر می‌رسد ISOCELL HP1 در تلاش است تا تمام اشیاء را در فوکوس نگه دارد، به‌ویژه آنهایی که در لبه تصویر هستند.

گوشی Edge 30 Ultra درهنگام معرفی می‌تواند یک دستگاه قابل‌توجه باشد، زیرا از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر 144 هرتزی و شارژ سریع 125 واتی بهره مي‌برد. درحالی‌که X30 Pro اواخر این ماه در چین معرفی خواهد شد، موتورولا هنوز زمان معرفی این دستگاه در بازار جهانی را تأیید نکرده است.

نظر شما پیرامون اولین نمونه عکس 200 مگاپیکسلی سنسور ISOCELL HP1 گوشی Moto X30 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی