حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه پیکسل 7 پرو گوگل بار دیگر فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در طول رویداد I/O 2022، گوگل تصمیم گرفت تا چند تصویر رسمی از سری پیکسل 7 آینده خود را به ما نشان دهد. بااین‌حال، از آن زمان، غول فناوری درباره این دستگاه سکوت کرده است، اما این موضوع در مورد فروشندگانی که در گذشته چندین بار تصمیم به افشای Pixel 7 Pro کرده‌اند، صدق نمی‌کند. به‌تازگی، نمونه اولیه پیکسل 7 پرو در جلوی دوربین ظاهر شده است که از طراحی مشابه با پیکسل 6 پرو حکایت دارد.

نمونه اولیه پیکسل 7 پرو گوگل

بر اساس داستانی که توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، دوست وی یک Pixel 6 Pro کمی استفاده‌شده را از Facebook Market Place خریداری کرده است. این اتفاق دو ماه پیش رخ داد و نکته شگفت‌انگیز در اینجاست که به‌جای ارسال پیکسل 6 پرو، فروشنده یک پیکسل 7 پرو را برای این شخص فرستاده است.

در ابتدا، تصاویر کمی نامناسب به‌نظر می‌رسند، زیرا دستگاه مطمئناً در یک قاب قرار گرفته که برای گوشی درنظر گرفته نشده است، اما با نگاه کردن به اسم رمز دستگاه، می‌توان تأیید کرد که Pixel 7 Pro از اندروید 13 بهره می‌برد.

نمونه اولیه پیکسل 7 پرو گوگل

نمونه اولیه پیکسل 7 پرو گوگل

اکنون به جرأت می‌توان گفت که گوشی موردبحث پیکسل 7 پرو است. در گذشته شاهد افشای اطلاعات متعددی پیرامون این دستگاه بوده‌ایم که می‌تواند این موضوع را تأیید کند. بااین‌حال، نام رمز، نشانه دیگری است که بیان می‌کند مدل گوشی، دقیقاً همان چیزی است که شخص ادعا می‌کند.

متأسفانه، این افشا مدت‌زمان زیادی دوام نیاورد زیرا گوگل موفق شد تا این دستگاه را از راه دور کنترل کرده و اکنون در بوت لودر گیر کرده است. کاربر حتی در XDA به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای ممانعت از این کار بوده؛ اما درحال‌حاضر، این Pixel 7 Pro کاملا بلااستفاده است و ما حتی مطمئین نیستیم که وی می‌تواند گوشی خود را مرجوع کند یا خیر.

سری پیکسل 7 قرار است پاییز امسال به‌طور رسمی عرضه شود. همچنین این اولین بار و مطمئناً آخرین باری نیست که این دستگاه پیش از عرضه رسمی، در تصاویر زنده دیده می‌شود.

نظر شما پیرامون نمونه اولیه پیکسل 7 پرو و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی