حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل 7 گوگل از دوربین سلفی با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، گوگل

اخیرا در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Camera نسخه 8.5 اشاره شده است که پرچمداران آینده کمپانی گوگل یعنی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، از دوربین سلفی با پشتیبانی از ضبط ویدیوی 4K بهره می‌برند؛ اگرچه نوع سنسور مورداستفاده و رزولوشن آن هنوز مشخص نشده است.

دوربین سلفی سری پیکسل 7 گوگل

9to5Google با اندکی جستجو توانسته است اطلاعات مفیدی را در فایل APK متعلق به آخرین اپلیکیشن Google Camera پیدا کند. خطوط مختلف کد شواهدی در مورد دوربین سلفی به پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو ارائه می‌دهند.

طبق این اطلاعات، گفته می‌شود که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو هر دو قادر به ضبط ویدیوی 4K ازطریق دوربین سلفی خود هستند به این معنی که این سری کمی متفاوت‌تر ازآنچه گوگل در سال گذشته ارائه کرد، عمل می‌کنند. برای کسانی که اطلاع ندارد، پیکسل 6 استاندارد تنها از فیلمبرداری 1080p برای دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی خود پشتیبانی می‌کرد، درحالی‌که پیکسل 6 پرو می‌توانست ازطریق سنسور 11.1 مگاپیکسلی خود، ویدیوی 4K ضبط کند.

دوربین سلفی سری پیکسل 7 گوگل

دوربین سلفی سری پیکسل 7 گوگل

کدی که در اپلیکیشن Google Camera برچسب‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را با «p21_front_setup» نشان می‌دهد، قبلاً برای Pixel 6 Pro رزرو شده بود که نشان می‌دهد گوشی‌های آینده ممکن است با همان حسگری که پرچمدار رده‌بالای گوگل در سال 2021 عرضه شدند، ارائه شوند که این مورد به گوگل کمک می‌کند تا با استفاده مجدد از سخت‌افزار قدیمی‌تر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. البته، ما باید شاهد پیشرفت‌های تصویربرداری باشیم که توسط تراشه Tensor نسل دوم تقویت می‌شود. این یک استراتژی جدید نیست که در آن شرکت‌ها از سخت‌افزار دوربین قدیمی استفاده می‌کنند، اما کیفیت را با استفاده از ترفندهای نرم‌افزاری هوشمندانه بالا می‌برند.

علاوه‌بر این، ما از محدودیت نرخ فریم برای ضبط ویدیوی 4K از دوربین سلفی اطلاعی نداریم، اما اگر سنسور گوشی‌های آینده از همان حسگر پیکسل 6 پرو استفاده کنند، احتمالا به نرخ 30 فریم‌برثانیه محدود خواهند شد، مگر اینکه گوگل تصمیم به افزایش این مقدار بگیرد. اگرچه این غول تبلیغاتی پیش از این در جریان سخنرانی اصلی خود در I/O 2022 پیش‌نمایش پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را انجام داده، اما هنوز چیزهای زیادی درباره این گوشی‌های هوشمند ناشناخته باقی مانده است.

خوشبختانه، پیش از معرفی رسمی این دستگاه‌ها در سه‌ماهه چهارم 2022، ما اطلاعات بیشتری را از مشخصات آن‌ها دریافت خواهیم کرد.

نظر شما پیرامون قابلیت ضبط ویدیوی 4K در هر دو گوشی از سری پیکسل 7 آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی