حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بتا سوم اندروید ۱۳ گوگل ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۳، گوگل

طبق برنامه‌ریزی زمانی ارایه آپدیت‌های آزمایشی سیستم عامل Android 13 گوگل امروز این شرکت بتا سوم اندروید ۱۳ گوگل را ارایه کرده است. در این به روزرسانی پایداری اندروید 13 آزمایشی به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

بتا سوم اندروید ۱۳ گوگل

امروز گوگل سومین نسخه بتا اندروید 13 را برای گوشی های پیکسل پشتیبانی شده منتشر کرد. این ارائه تقریباً یک ماه پس از ارایه دومین بتا انجام می شود و درست به موقع و مطابق با برنامه زمانبندی انتشار قبلی است.

در تیر ماه یک نسخه بتا دیگر ارائه خواهد شد و سپس مرحله بعدی نسخه نهایی است که در پاییز امسال برای همه پیکسل‌های پشتیبانی‌شده عرضه می‌شود.

با نسخه بتا سوم، سیستم عامل اندروید ۱۳ به پایداری می رسد و یک نقطه عطف مهم برای توسعه دهندگان برنامه است زیرا همه بایدهای بهینه‌سازی برنامه در سیستم عامل و همچنین API ها اکنون نهایی شده اند.

این زمانی است که اکثر توسعه دهندگان برنامه می خواهند کار روی سازگاری اندروید 13 را برای برنامه های خود شروع کنند، زیرا می دانند که پلتفرم از هم اکنون تا انتشار نهایی تغییر نخواهد کرد.

اندروید ۱۳

اندروید ۱۳

سیستم عامل Android 13 به عنوان یک بهبود سریع، تمرکز جدیدی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، بهره‌وری و همچنین پشتیبانی بهتر از تبلت‌ها و صفحه‌نمایش‌های بزرگ بر اساس کاری که با Android 12L آغاز شده است را به همراه دارد.

یک مجوز نوتیفیکیشن جدید و یک انتخابگر عکس اصلاح‌شده برای اشتراک‌گذاری، آیکون نرم افزارها با پشتیبانی از تم Material You و پشتیبانی از تغییر زبان در هر نرم افزار ارایه خواه شد.

در کنار آن پشتیبانی از استانداردهای مدرن مانند ویدیوی HDR، بلوتوث LE Audio و MIDI 2.0 از طریق USB به اندروید خام اضافه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اندروید ۱۳ آپدیت هیجان انگیزی خواهد بود؟ بیشتر برای به روزرسانی اندروید هیجان دارید یا به روزشدن رابط‌کاربری‌های شخصی شده شرکت های ثالث مثل سامسونگ یا شیائومی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)