حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ پیکسل ۴ گوگل به صورت اتفاقی عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، گوگل

پیکسل ۴ از دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آپدیت Android 13 است. همچنین این گوشی ساخت گوگل بوده و سریع‌تر از دیگر محصولات می‌تواند آپدیت‌های این شرکت را دریافت کند. با این حال قرار نبوده که آپدیت اندروید ۱۳ پیکسل ۴ گوگل به این زودی عرضه شود. با این حال این آپدیت به صورت غیرمنتظره و صورت اتفاقی عرضه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ پیکسل ۴ گوگل

اندروید 13 نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل است که اردیبهشت امسال به صورت بتا عمومی عرضه شد. اندروید ۱۳ فعلی در مرحله آزمایشی است و نسخه پایدار آن حوالی اواخر تابستان امسال ارایه خواهد شد.

با کمال تعجب اما گوگل پیکسل 4 به‌روزرسانی اندروید 13 را زودتر از موعد مقرر دریافت کرد. یکی از کاربران گوگل پیکسل 4 گزارش داد که تلفن همراهش به طور تصادفی آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده است. ورژن این اپدیت TP1A.220603.002.A1 است اما Google Pay پس از به‌روزرسانی قابل استفاده نیست.

آپدیت اندروید ۱۳ پیکسل ۴ گوگل

آپدیت اندروید ۱۳ پیکسل ۴ گوگل

این کاربر گفت که در برنامه آزمایشی اندروید 13 شرکت نکرده است. او می گوید زمانی که در نوتیفیکیشن آپدیت صحبتی از Android 13 نبوده و پس از آپدیت متوجه ارتقا نسخه سیستم عامل‌ش شده است.

پس از به روز رسانی Google Mobile Pay دیگر به طور معمول کار نمی کرد. حتی نصب مجدد بسته Google Pay APK بی فایده است و بازگرداندن تنظیمات کارخانه هم بی فایده است. برخی از کاربران ادعا می کنند که این نسخه یک نسخه بتا از گوگل برای کارمندان است. با این حال، به طور تصادفی به کاربران ارائه شده و این حادثه “oolong” هر سال رخ می دهد.

آپدیت اندروید ۱۳ چه موارد جدیدی دارد؟

اندروید ۱۳

اندروید ۱۳

این سیستم‌عامل نه تنها می‌تواند رنگ و ظاهر آیکون‌های برنامه‌های رسمی گوگل را بر اساس تصاویر پس زمینه شخصی‌سازی کند، بلکه برنامه‌های شخص ثالث نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند که ظاهر و احساس آیکون‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، گوگل ویجت پخش موسیقی جدید خود را معرفی کرد. نوار پیشرفت پخش به شکل موجی تبدیل شده است که هوشمند و سرگرم کننده است.

مهمتر از همه، این سیستم تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را که در گذشته پراکنده شده بود را در یک “مرکز اطلاعات حریم خصوصی” جدید ادغام می کند تا کاربران بتوانند به طور مستقیم استفاده از مجوزهای مختلف را حداکثر در هفته گذشته از جمله برنامه های سیستمی بررسی کنند. سیستم جزئیات استفاده از مجوزها را تا سطح دقیقه نشان می دهد.

شما کاربر Android هستید؟ چه نسخه‌ای از آن را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)