حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های صوتی اندروید ۱۳ با آپدیت جدید این سیستم عامل بهبود می‌یابد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۳، گوگل

گوگل در هر نسل از اندروید، تلاش خود را به کار می‌گیرد تا قابلیت‌های مهم و کاربردی‌تری نسبت به گذشته ارائه دهد. اکنون نیز درست همانند همیشه گوگا این کار را به خوبی انجام داده است. بر اساس اطلاعات دریافتی، به نظر می‌رسد که قابلیت های صوتی اندروید ۱۳ با آپدیت جدید این سیستم عامل بهبود می‌یابد. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت های صوتی اندروید ۱۳ در آپدیت جدید چه امکاناتی را به همراه دارد؟

گوگل در اندروید ۱۳ اخیرا ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد پخش صدا را بین بلندگوهای بی سیم تغییر دهند. این ویژگی حتی با استفاده از ویجت مخصوص لاک اسکرین و اعلان آپدیت شده آن نیز کار می‌کند. در حال حاضر این ویژگی برای YouTube و YouTube Music فعال شده است. اما گوگل و اسپاتیفای اعلام کرده‌اند که در تلاش هستند تا آن را برای دستگاه‌های Spotify Connect نیز فعال کنند. علاوه بر این، تیم گوگل در حال تلاش برای بهبود این ویژگی است تا جابه‌جایی بین بلندگوهای مختلف در مکان‌های خاص را آسان‌تر کنید.

قابلیت های صوتی اندروید ۱۳

اما این آپدیت ندروید ۱۳ چگونه به کاربران اسپاتیفای کمک می‌کند؟ به عنوان مثال، اگر در ماشین خود به پادکست گوش می‌دهید، وقتی به مقصد برسید می‌توانید راحتی به موزیک در حال پخش از هدفون را گوش دهید و پس از بازگشت به خانه به تلویزیون یا بلندگو سوییچ کنید. این فناوری از سه لایه استفاده می‌کند. این لایه‌ها با استفاده از بلوتوث، Wi-Fi و UWB (باند فوق عریض) دستگاه‌های اطراف را شناسایی کرده و به آن‌ها متصل می‌شوند.

این سیستم به طور خودکار قابلیت‌های آن دستگاه‌ها را شناسایی کرده و ارتباطی را بر اساس تعامل شما با آن‌ها تنظیم می‌کند. این قابلیت یک نوآوری بسیار جالب برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. از آنجایی که در حال حاضر در پلتفرم‌های گوگل مانند YouTube Music در دسترس است، امیدواریم این ویژگی را در سایر پلتفرم‌های پخش صوتی نیز مشاهده کنیم.

قابلیت های صوتی اندروید ۱۳

به گفته خبرگزاری GizChina، همانطور که قبلا گفته شد، این ویژگی یک قابلیت انحصاری در اندروید ۱۳ است که اساسا به این معنی است اگر از هر نسخه اندرویدی قدیمی‌تر از اندروید ۱۳ استفاده می‌کنید، ممکن است مجبور شوید برای بهره‌مندی از این ویژگی آن را ارتقا دهید. با این حال برای بسیاری جای سوال دارد که این ویژگی اندروید ۱۳ برای اسپاتیفای چه زمانی منتشر می‌شود؟ در حال حاضر گوگل به همراه اسپاتیفای خبر ارائه آن را در این پلتفرم محبوب شخص ثالث اعلام کرده است.

یعنی کار در حال انجام است، اما چیزی که هنوز مشخص نیست این است که این ویژگی جدید چه زمانی عرضه خواهد شد. بسیاری از کاربران بی شک به دنبال دریافت این قابلیت که حاصل همکاری جدید بین Spotify و Google است خواهند بود. هر زمان که این ویژگی رسما ارائه شود، مطمئنا این خبر را با همه مخاطبان خود به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما کاربران ترنجی در مورد قابلیت های صوتی اندروید ۱۳ که با آپدیت جدید این سیستم عامل بهبود می‌یابد، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان