حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Flip 3 به صورت پایدار و نهایی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

اندروید ١٢، بی شک یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین نسخه‌های اندروید است. چرا که ما نسبت به نسل‌های قبل، شاهد تغییرات باطنی و ظاهری زیادی در این نسخه بوده‌ایم. آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های سامسونگ، پیش‌تر در فاز بتا بود. اما آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Flip 3 نهایتاً به صورت پایدار عرضه شد.

آپدیت نهایی اندروید ١٢ برای سامسونگ Galaxy Z Flip 3

قبلاً در ترنجی، نگاهی به OneUI 4 بر پایه اندروید ١٢ داشتیم.

 

نخستین نگاه به آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با One UI 4.0 + ویدیو

 

اکنون Sammobile گزارش داده است که چند هفته پیش، سامسونگ به روزرسانی OneUI 4.0 بتا را بر پایه به روزرسانی اندروید ١٢ بتا برای مدل‌های منتخب ارائه کرده بود. گلکسی Z Flip 3 و گلکسی Z Fold 3، جزوی از این قاعده بودند. امروز این غول فناوری کره جنوبی، آپدیت اندروید ١٢ پایدار را برای سامسونگ Galaxy Z Flip 3 ارائه کرده است. البته این به روزرسانی، هم اکنون در منطقه صربستان قابل دسترسی است. اما در آینده‌ای نزدیک، شاهد گسترش مناطق دریافت کننده این آپدیت خواهیم بود.

این به روزرسانی پایدار اندروید ١٢، با نسخه فریمور “F711BXXU2BUKM” برای گوشی Galaxy Z Flip 3 منتشر شده است. همچنین این به روزرسانی، شامل وصله امنیتی ماه دسامبر ٢٠٢١ نیز می‌شود. هنوز مشخص نیست که این به روزرسانی، همزمان برای کاربران OneUI 4.0 بتا هم منتشر می‌شود یا خیر. اما به زودی، پاسخ این سؤال مشخص می‌شود.

اگر شما کاربر Galaxy Z Flip 3 باشید و منطقه گوشی شما، مربوط به صربستان باشد، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش به روزرسانی گوشی، این به روزرسانی اساسی را به صورت پایدار دریافت کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را فعلاً نصب نکنید تا ثابت شود که مشکل خاصی در این نسخه وجود ندارد. البته اگر خیلی برای دریافت این نسخه عجله دارید، می‌توانید فایل آن را دانلود کرده و این به روزرسانی را به صورت دستی نصب کنید.

در نهایت، رابط کاربری OneUI 4 که بر پایه اندروید ١٢ است، بر اساس طراحی Material You گوگل در این نسخه از اندروید، قالب بندی شده است. همچنین به لطف داشبورد حریم خصوصی، قابلیت‌های حریم خصوصی و امنیت این رابط کاربری بهبود پیدا کرده‌اند. همچنین در کنار طراحی و حریم شخصی بهبود یافته، انیمیشن‌های موجود در این رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ، به تغییراتی مواجه شده است.

نظر شما در مورد ارائه این نسخه پایدار ازا آپدیت اندروید ١٢ برای گلکسی زی فلیپ ٣ چیست؟ آیا Galaxy Z Flip 3 شما این به روزرسانی را دریافت کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️