حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 به طور پایدار منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشروهای ارائه آپدیت اساسی اندروید است. این کمپانی کره‌ای، تلاش می‌کند تا همواره به روزرسانی‌های اساسی را با سرعت خوبی ارائه دهد. سامسونگ امروز آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 را منتشر کرده است. اما این بار، شاهد ارائه نسخه‌ای پایدار از آن هستیم.

آپدیت پایدار اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Fold 3

سامسونگ چند ماه قبل از گلکسی زی فولد ٣ پرده برداری کرد.

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

این گوشی، در ابتدا با اندروید ١١ روانه بازار شده بود. به گزارش Sammobile، اگر به مرتب و سریع نبودن به روزرسانی‌های سامسونگ در نسل جدید شک دارید، گلکسی زی فولد ٣ و آپدیت جدیدش، چیز دیگری را می‌گویند. چرا این غول کره‌ای، هم اکنون در حال منتشر کردن به روزرسانی اندروید ١٢ و رابط کاربری OneUI 4.0 برای سامسونگ Galaxy Z Fold 3 است. گلکسی زی فلیپ ٣ نیز در حال دریافت این به روزرسانی است. اما Galaxy Z Fold 3 نیز به برادر خود پیوسته است و دومین گوشی است که نسخه نهایی آپدیت اندروید ١٢ را دریافت نموده است.

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، باید ذکر کنیم که این گوشی، فعلاً در منطقه کره جنوبی در حال دریافت به روزرسانی اندروید ١٢ می‌باشد. با این حال، طولی نمی‌کشد که دیگر مناطق نیز این به روزرسانی را دریافت کنند. بنابراین، اگر Galaxy Z Fold 3 دارید، در آینده‌ای نزدیک این به روزرسانی را دریافت خواهید کرد.

نکته دیگری که می‌بایست به آن توجه کنید، این است که این به روزرسانی تنها برای کاربران اندروید ١١ منتشر می‌شود، اما کاربران نسخه بتای اندروید ١٢ نیز ممکن است تا پایان روز، آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 ررا به صورت پایدار دریافت کنند. این به روزرسانی، سبب می‌شود تا Galaxy Z Fold 3 شما تجربه کلی بهتری را ارائه دهد. اما فعلاً پیشنهاد می‌کنیم که دست به انجام این آپدیت نزنید تا از عدم وجود نقص در آن، مطمئن شوید.

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید گلکسی زی فولد ٣ چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ می‌تواند پروژه آپدیت اندروید ١٢ خود را زودتر از دیگر برندها به پایان برساند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️