حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

گوشی تاشو Huawei P50 Pocket تلاش جدید این کمپانی چینی برای گسترش سبد محصولات تاشو خود است. هواوی تا کنون چنین گوشی تاشو Flip طوری نداشته است و اولین تلاش آن ها در این زمینه به شمار می رود. پس از شایعاتی چند، حالا گوشی تاشو هواوی P50 Pocket رسما معرفی شده است.

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket

گوشی تاشو Flip طور هواوی از نظر طراحی می تواند نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری در طراحی داشته باشد. با این حال نسبت به رقبای دیگرش مثل گلکسی زد فلیپ ۳ تفاوت آن چنانی در نگاهش به یک موبایل تاشو ندارد اما از نظر ظاهری می تواند زیبایی ویژه ای داشته باشد. البته طراحی یک موضوع ظاهری است، نظر شما درباره طراحی این گوشی تاشو Huawei چیست؟

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket از یک صفحه نمایش تاشو 6.8 اینچی با حاشیه یکسان در هر چهار طرف استفاده می کند که نسبت صفحه نمایش آن 21:9 است. این نسبت دقیقاً مشابه با نسبت تصویرهایی است که معمولاً در سینماها استفاده می شود و تجربه تماشای ویدیوهای خاص در آن جالب است.

در عین حال، کیفیت نمایش این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است. با چگالی تصویر 442ppi و بازتولید 1.07 میلیارد رنگ و مدیریت رنگ گسترده P3 همراه خواهد بود و از رفرش ریت هوشمند تا 120 هرتز در کنار تاچ سمپل ریت 300 هرتز پشتیبانی می کند. این پنل توانایی کاهش نور 1440PWM هرتز پشتیبانی می کند.

ما یک نمایشگر دایره ای روی قاب پشتی هم داریم که از نظر ظاهری دقیقا مثل دایره دوربین اصلی است. این نمایشگر برای استفاده های مختلفی چون نمایش نوتیفیکیشن ها، کنترل موزیک و عکس گرفتن با دوربین اصلی استفاده می شود.

این نمایشگر دوم در اندازه ۱.۰۴ اینچی با رزلوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل ارایه می شود.

نمایشگر دوم هواوی پی ۵۰ پاکت

نمایشگر دوم هواوی پی ۵۰ پاکت

جدیدترین دستگاه تاشو هوآوی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 4G است که دیگر جدیدترین سیلیکون پرچمدار اسنپدراگون نیست. با این وجود، این تراشه همچنان باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا تقریباً هر کاری را انجام دهد و پیشرفته ترین عناوین اندروید موجود در بازار را بدون مشکل اجرا کند.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را سرپا نگاه می دارد که به طور قابل توجهی بزرگتر از ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی Galaxy Z Flip 3 است. ما همچنین شارژ سیمی 40 واتی را در اینجا دریافت می کنیم. هوآوی فاش نکرد که چقدر طول می کشد تا این گوشی به ظرفیت کامل برسد، اما دستگاه های قبلی هواوی با شارژ 40 واتی تقریباً در یک ساعت شارژ شدند.

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket

با حرکت به سمت دوربین، محفظه دایره ای P50 Pocket میزبان یک سیستم دوربین سه گانه اصلی است. به طور دقیق تر، شما یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی (26 میلی متر، f/1.8)، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض (13 میلی متر، f/2.2، میدان دید 120 درجه، عکاسی ماکرو) و یک دوربین «سوپر طیف» 32 مگاپیکسلی (30mm, f/1.8) دارید.

هوآوی همچنین یک حالت عکاسی فلورسنت عجیب اما جالب را از طریق سنسور سوپرطیف اریه کرده است. در واقع، هواوی می‌گوید که این سنسور همچنین می‌تواند برای بررسی اینکه آیا کرم ضد آفتاب را به درستی استفاده کرده‌اید یا تمام لوازم آرایش خود را پاک کرده‌اید، استفاده شود. (!)

هوآوی می گوید فروش از امروز در چین آغاز می شود و قیمت آن 8988 یوان (~ 1411 دلار) برای مدل 8GB/256GB است. مدل طلایی نسخه پریمیوم با قیمت 10988 یوان (1725 دلار) ارایه می شود که با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

نظر شما درباره گوشی تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از لحاظ مشخصات گوشی خیلی خوبیه ولی متاسفانه قیمت رقابتیش با رقیب اصلیش ینی Z Flip3 خیلی خیلی بالاست

Chalton

کپی مطلق از سامسونگ

ali karimi

سلام،آفرین برهواوی که با این همه تحریم بازم به فکر ساخت گوشیهای خوبش هستش، خب این گوشی طبق این خبر اولین گوشی سامسونگ هستش که بصورت فلیپ هستش، مشخصاتش که خوب بوده، ولی خب نبود5جی یه بدیشه، دوم اینکه باطریش نمیدونم تا چه حدی جواب میده، 4000 خوبه ولی خب ایکاش حداقلش 4500 بودش، حالا باید دید امتیاز باطریش بیاد و دید که خوبه یا نه، اون صفحه نمایش کوچیک پشت گوشی هم فکر خوبی هستش که برای دیدن اعلانات و….. هی گوشیو بازو بسته نکنید، و مورد آخر اینکه قیمتش خیلی بالا هستش بخصوص اون نسخه 1725 دلاریش که واقعا زیاده، حتی نسخه 1411 دلاریش و بخاطر همین قیمت نمیتونه زیاد فروش خوبی داشته باشه، یعنی عقلانیش اینه

Soleimany

من با این کاری ندارم ولی mate x2 شاید قبل فولد 3 معرفی شده ولی اگه محدودیت های گوگل رو نادیده بگیریم بهترین گوشی فولد هست از لحاظ طراحی هم صفحه بیرونی دراز نیست فاصله بین دو نمایشگر هنگام تا بودن بخاطر طراحی خوبش لای صفحه ها دیده نمیشه.

صدرا مخملی

انصافا زیباست ولی قیمتش …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)