حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سری پیکسل 7 گوگل تنها شامل بهبود در نرم‌افزار بدون ارتقا سخت‌افزاری خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، گوگل

گوگل سال گذشته گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 6 را با طراحی جدید و مشخصات قدرتمندتر، به‌ویژه در بخش دوربین، به‌لطف پردازنده‌ي اختصاصی Tensor خود عرضه کرد. حال گفته می‌شود که این شرکت اکنون درحال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 است که امروز جزئیات دوربین آن‌ها به‌صورت آنلاین منتشر شده که از عدم‌استفاده از سنسور جدید و درعوض تمرکز بر بهبود نرم‌افزار دوربین گوگل حکایت دارد.

مشخصات دوربین سری پیکسل 7 گوگل

در جدیدترین گزارش، جزئیاتی از مشخصات دوربین پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو فاش شده است. افشاگر Yogesh Brar ادعا می‌کند که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده گوگل دارای مشخصات دوربین مشابه با مدل‌های قبلی خود خواهند بود.

اگر این گزارش را باور کنید، پیکسل 7 دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز فوق‌عریض خواهد بود. از سوی دیگر، پیکسل 7 پرو دارای ترکیب دوربین سه‌گانه با اضافه شدن یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی با سنسور 48 مگاپیکسلی می‌باشد.

اگرچه پیکربندی دوربین ممکن است قدرتمند به‌نظر نرسد، اما گوگل تاکنون تنها به سخت‌افزار تکیه نکرده تا سری پیکسل را به یکی از بهترین گوشی‌های دوربین‌محور در بازار تبدیل کند.

دوربین سری پیکسل 7 گوگل

دوربین سری پیکسل 7 گوگل

گفته می‌شود که گوگل قصد دارد حسگرهای بکار رفته در پرچمداران آینده خود را بهینه‌سازی کند تا شاهد عملکرد بهتری توسط آن‌ها باشیم. همچنین مانند مدل‌های نسل قبل در این سری، بخش زیادی از پردازش‌ها توسط نرم‌افزار دوربین اختصاصی گوگل انجام می‌شود.

در این مرحله، برای پیکسل 7 تعجب‌آور نخواهد بود که سخت‌افزار دوربین مشابه با سری پیکسل 6 داشته باشد. با کیفیت قابل‌قبول سخت‌افزار موجود، روی آوردن به نرم‌افزار برای بهبود تجربه عکاسی یک گزینه منطقی و مقرون‌به‌صرفه در این زمینه است.

کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند طی چند سال گذشته به مراتب افزایش یافته، اما ممکن است به نقطه‌ای برسد که کاربران عادی از نسلی به نسل دیگر پیشرفت چشمگیری را مشاهده نکنند.

نظر شما پیرامون مشخصات دوربین سری پیکسل 7 گوگل و تمرکز این شرکت بر روی بهبودهای نرم‌افزاری به‌جای ارتقا در بخش سخت‌افزار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی