حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت اچ‌تی‌سی شاید با معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار به صحنه رقابت باز گردد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

زمانی بود که شرکت اچ‌تی‌سی به نوعی رقیب اپل اما در دنیای اندروید محسوب می‌شد. این شرکت دستگاه های محکم، معتبر و محبوب تولید می‌کرد. اما بعد ستون های عظمت این شرکت یک به یک افتاد و با وخامت اوضاع این شرکت به خود زحمت ایجاد تولیدات متعادل را نداد. بنابراین مخاطبان وفادار چنین بی اعتنایی را نبخشیده و ارتش طرفداران HTC به سرعت شروع به از هم پاشیدن کرد. اچ تی سی چندین بار تلاش کرد تا با ایده های متفاوت با رقبا برابری و رقابت کند. اما همه آن ایده ها ناکارآمد بودند و شکست خوردند.

 

در نتیجه، این شرکت از هم پاشید و تلاش برای ساخت گوشی های هوشمند را متوقف کرد. تقریباً دو سال است که HTC تجارت گوشی‌ های هوشمند را رها کرده و ناتوانی خود را برای ایجاد تولیدی رقابتی نشان داده است. اما شاید در خاکستر ها آتشی پنهان باشد! در خبر امروز منابع می‌گویند که این شرکت دوباره تلاش می‌کند تا وارد بازار دستگاه های تلفن همراه شود. سازمان هلندی Telefication گفت که HTC مدل 2QBK200 را برای مطابقت با الزامات قانون ژاپن بررسی کرده است. اینکه چرا دقیقاً شرکت هلندی برای این امر انتخاب شد را نمی‌توان به طور دقیق حدس زد.

شرکت اچ‌تی‌سی شاید با معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار به صحنه رقابت باز گردد!

اچ‌تی‌سی برگشته؟ امید تازه برای طرفداران این شرکت

افسوس که Telefication هیچ جزئیاتی در مورد محصول جدید به اشتراک نمی‌گذارد. حتی نمی‌توان فهمید که آیا این یک دستگاه پرچمدار است یا میان رده خواهد بود. شاید این شرکت نوعی دستگاه ساخته باشد که به راهنما و کمکی برای توسعه دنیای متاورس تبدیل شود. زیرا اچ تی سی دو ماه پیش از ساخت چیزی مشابه خبر داد. این که آیا این شرکت برای مدت طولانی در دنیای تلفن های هوشمند باقی خواهد ماند یا دوباره ورشکستگی خود را در این تجارت تایید خواهد کرد، بعداً متوجه خواهیم شد. طبق گزارش های قبلی، اچ تی سی قصد دارد اولین گوشی اندرویدی پرچمدار خود را ماه آینده عرضه کند.

پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی اولین پرچمدار بعد از اچ‌تی‌سی +U12 خواهد بود که در سال 2018 عرضه شد. پرچمدار آینده این شرکت همچنان بر برنامه های کاربردی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تمرکز خواهد کرد و از یکپارچگی عمیق با پلتفرم متاورس منبع باز خود در HTC به نام Viveverse پشتیبانی می‌کند.

جالب اینجاست که این شرکت در سال 2018 بیشتر کسب و کار گوشی های هوشمند خود را به گوگل فروخت و از آن زمان تنها گوشی های ارزان قیمت و میان رده را در برخی بازارها عرضه کرده است. آیا این بازگشت برای شرکت موفقیت آمیز خواهد بود؟ تا ورود دستگاه های جدید به بازار باید منتظر ماند و تماشا کرد.

با این حال، در چند هفته آینده، مطمئناً جزئیات بیشتری در این زمینه دریافت خواهیم کرد، پس با ترنجی همراه باشید. راستی منتظر معرفی گوشی جدید اچ‌تی‌سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری