حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری توسعه‌ دهنده Pokemon GO با NBA برای توسعه بازی‌های متاورس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

اگر پوکمون گو را به خاطر بیاورید، می‌دانید که این بازی سرگرم کننده در آن زمان هیجان و هیاهوی زیادی به پا کرد و بخاطر نوع تعامل کاربر با آن، بسیار محبوب شد. اکنون شاهد همکاری توسعه‌ دهنده Pokemon GO با NBA برای توسعه یک بازی متاورس به نام real-world metaverse یا متافورس دنیای واقعی هستیم. با ترنجی همراه باشید.

همکاری توسعه‌ دهنده Pokemon GO با NBA

شرکت‌های بزرگ همواره کلمات سنگین و بزرگ مرتبط با حوزه بازاریابی را که برای مصرف‌ کنندگان معنی خاصی ندارد را به کار می‌برند. از زمانی که فیس‌بوک اعلام کرد که در تلاش است تا به اصطلاح «متاورس» را بسازد و برای تغییر نام شرکت خود نیز تلاش بسیار زیادی کرد، حالا همه شرکت‌ها، منابع و سرمایه‌ خود را به پروژه‌های متاورس وارد کرده‌اند.

از آنجایی که هر شرکتی برداشت خاص خود را از متاورس دارد، مایکروسافت، متا و سایر غول‌های فناوری گروهی را تشکیل داده‌اند که هدف آن این است که دنیای دیجیتالی را که سعی در ساخت آن دارند، با یکدیگر سازگار کنند. اعضای انجمن استانداردهای Metaverse برای دستیابی به یک عملکرد متقابل در دنیای واقعی، یعنی چیزی که اکنون فقط یک مفهوم است، با هم کار خواهند کرد.

با وجود عدم پیوستن برخی از شرکت‌ها به این سازمان جدید (مثلا اپل)، نیانتیک به عنوان یکی از پیشگامان این فناوری‌ها، به ساخت دنیای AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) ادامه می‌دهد. امروز، استودیویی که بازی Pokemon GO را توسعه داده بود، شراکت جدیدی با غول دیگری به نام انجمن ملی بسکتبال (NBA) اعلام کرد.

به گفته PhoneArena، دو شرکت Niantic و NBA یک بازی موبایل AR اصلی به نام NBA All-World خواهند ساخت که هدف آن قرار دادن طرفداران این بازی ورزشی در دنیای واقعی متاورس است. این یک بازی تلفن همراه بسکتبال با مجوز رسمی موقعیت جغرافیایی برای اندروید و iOS است که کاربران آن می‌توانند برخی از بهترین بازیکنان NBA را پیدا کنند، به چالش بکشند و با آن‌ها رقابت کنند و سپس آن‌ها را به تیم خود جذب کنند.

همچنین، نیانتیک اعلام کرده است که NBA All-World به هواداران این امکان را می‌دهد که بسکتبالیست‌ها را در این بازی با لباس‌های سفارشی شده تجربه نمایند. هنوز هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار این بازی جدید نشده است، اما بازیکنان می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی آن، ثبت نام کرده تا زمانی که NBA All-World در کشورشان در دسترس قرار گیرد، مطلع شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان