حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G اچ‌تی‌سی در تاریخ هفتم تیر ماه و با امکانات VIVERSE معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

طبق انتظارات HTC رویدادی را برای هفتمین روز از تابستان امسال برنامه ریزی کرد که انتظار می رود در آن از جدید ترین گوشی 5G اچ‌تی‌سی رونمایی کند. این شرکت رویداد Login Future و حضور گوشی هوشمند 5G خود را با متاورس مخصوص HTC با نام Viverse در یک پوستر رسمی اعلام کرده است.

اچ تی سی در جریان کنگره جهانی موبایل امسال اعلام کرده بود که در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند نوآورانه است که با دنیای مجازی متحرک خود، Viverse ادغام می‌شود. راه اندازی خط تولید این دستگاه به دلیل بیماری همه گیر کرونا و مسائل دیگر دچار مشکلاتی شد. بنابراین شایعه معرفی این دستگاه در آوریل 2022 به ناچار تغییر کرد. اما ما انتظار داریم که این دستگاه این بار در تابستان پرده‌ برداری شود. متأسفانه در حال حاضر جزییات کمی در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد.

گوشی 5G اچ‌تی‌سی در تاریخ هفتم تیر ماه و با امکانات VIVERSE معرفی می‌شود

حضور احتمالی یک شارژر بیسیم 15 وات به شایعه پرچمدار بودن دستگاه مرموز اچ‌تی‌سی دامن می‌زند

ما می‌دانیم یک دستگاه HTC ماه گذشته یک گواهینامه هلندی را دریافت کرد. درواقع ما از مدل 2QBK200 حرف می‌زنیم که توسط Telefication تایید شده است. در حالی که تاییدیه یک شارژر بی سیم 15 واتی از HTC که اخیراً دریافت شده است نیز اطلاعات کمی را اضافه می‌کند. بنابراین اگر این گواهینامه حقیقتاً مربوط به گوشی 5G اچ‌تی‌سی باشد، انتظار داریم که این دستگاه از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند. پلتفرم Viverse نیز نقطه اوج همکاری قدرتمند بین HTC و مجموعه‌ای از شرکت های مخابراتی است. این قابلیت در حال حاضر در سری HTC Exodus از تلفن های بلاک‌چین این شرکت کاربردی است.

در روز های آینده ممکن است جزئیات بیشتری در رابطه با این معرفی قریب الوقوع مشاهده شود. به نقل از منبع، ما انتظار داریم HTC لیست مشخصات این گوشی هوشمند را به آرامی منتشر کند. همچنین جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن نیز احتمالاً در روز معرفی مشخص خواهد شد.

 

نظر شما راجع به این دستگاه مرموز اچ تی سی چیست؟ فکر می‌کنید که طبق شایعات پیشین این دستگاه یه پرچمدار باشد یا یک میان‌رده؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری