حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 16 شامل برنامه های جدید اپل و راه‌های تعاملی تازه با سیستم‌عامل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، شایعات

اپل قرار است کنفرانس توسعه‌دهندگان 2022 WWDC امسال خود را در تاریخ 16 خرداد 1401 برگزار کند. انتظار می‌رود این شرکت iOS 16 ،iPadOS macOS 13 ،watchOS 9 و احتمالا سخت افزار جدید خود را در این رویداد معرفی کند. تاکنون افشای اطلاعات و شایعات مربوط به نسخه آینده سیستم‌عامل همراه اپل منتشر نشده بودند؛ بااین‌حال گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است راه‌های تازه برای تعامل با سیستم‌عامل و همچنین برنامه های جدیدی را همراه با iOS 16 ارائه کند.

برنامه های جدید iOS 16 اپل

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان می‌کند که اگرچه iOS 16 به‌احتمال‌زیاد یک تغییر طراحی عمده را شامل نمی‌شود، اما از روش‌های جدید تعامل و برخی «برنامه های جدید اپل» بهره خواهد برد.

از زمانی که ویجت‌ها با iOS 14 به‌روزرسانی شدند، کاربران مدت‌ها امیدوار بودند که اپل ویجت‌های تعاملی را به iOS بیاورد. ویجت‌ها عمدتاً در iOS 15 دست‌نخورده و غیرقابل‌تعامل باقی می‌مانند، بنابراین امیدی وجود دارد که تغییرات قابل‌توجهی در ویجت برای ‌iOS 16 ایجاد شود.

 درحالی‌که من انتظار ندارم اپل یک طراحی مجدد کامل از ظاهر کلی سیستم‌عامل را ارائه دهد، باید تغییرات عمده‌ای در سیستم، روش‌های جدید تعامل و برخی از برنامه‌های جدید اپل ایجاد شود. اخبار مربوط به watchOS 9 نیز قابل‌توجه خواهند بود.

برنامه های جدید iOS 16 اپل

برنامه های جدید iOS 16 اپل

گورمن امروز همچنین اضافه کرد که watchOS 9 نیز یک به‌روزرسانی «قابل‌توجه» خواهد بود. او پیش از این نیز گزارش داده بود که یک سیستم نوتیفیکیشن اصلاح‌شده و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت و تناسب‌اندام برای iOS 16 در دست توسعه است.

همان‌طور که گفتیم، انتظار مي‌رود رویداد توسعه‌دهندگان WWDC سال جاری اپل در تاریخ 6 ژوئن برگزار شود که احتمالا شاهد معرفی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS ،iPadOS ،WatchOs و MacOS در آن خواهیم بود. همچنین شایعاتی مبنی‌بر رونمایی از چندین مدل مک در این رویداد وجود دارد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون قابلیت‌های جدید iOS 16 اپل شامل اپلیکیشن‌ها و سیستم تعاملی تازه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی